La valedora defendió que «todo o mundo debe vivir de forma digna»

Ana Lorenzo Fernández
A. Lorenzo RIBEIRA / LA VOZ

RIBEIRA

MARCOS CREO

Reconoció que algunas leyes son «papeis mollados» y no son justas

08 sep 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

«Hai moitas leis que ás veces se converten en papeis mollados, e dígoo eu que me dediquei toda a vida a estudar as leis». De esta forma reconocía ayer la valedora do Pobo, Milagros Otero, que su trabajo para hacer de puente entre los ciudadanos y las Administraciones es muy difícil, «porque unha cousa é a xustiza formal e outra a xustiza normal, e moitas veces o que di a lei non é xusto».

Otero realizó estas afirmaciones en el transcurso de un encuentro de colectivos contra la pobreza y la exclusión social que fue organizado por la plataforma Stop Desahucios de Barbanza, y en donde explicó que, de las 40.000 peticiones que recibieron el año pasado, la mayoría estaban relacionadas con personas en riesgo de exclusión social. «A sociedade non pode permanecer impasible ante o sufrimento da xente, e todo o mundo debe vivir de forma digna», insistió la valedora do Pobo, que también reconoció que gran parte de los asuntos que reciben en su oficina llegan de personas que han dejado de percibir la Risga.

Una solución rápida

Según argumentó Milagros Otero, «esa xente precisa unha solución rápida, porque as persoas temos que comer todos os días e temos que ter un lugar onde descansar. Nestes casos precisamos dar unha resposta inmediata, porque, se non chegamos a tempo, non chegamos».

En la misma línea también habló, José Manuel Pena, presidente de la plataforma Stop Desahucios de Barbanza, que reconoció que sigue habiendo un importante número de personas que viven en la pobreza «e iso é porque algo falla. O noso traballo é a posta en valor das persoas. Non estamos contra os gobernantes, senón que queremos ser colaboradores para que coñezan a verdadeira realidade». Junto a Pena y Otero, ofrecieron su punto de vista sobre este problema la diputada Ánxela Franco; la presidenta del Colexio Oficial de Traballo Social, Marta Capeáns; y el jefe del área de Servizos Sociais de la Xunta, Carlos Santos.