Club Baloncesto Rianxo y Concello condenan los insultos y amenazas a un árbitro en un partido disputado en Taragoña

La Voz RIBEIRA / LA VOZ

RIANXO

PACO RODRÍGUEZ

Aseguran que colaborarán con la Federación poniéndose a su disposición para lo que necesite

10 may 2023 . Actualizado a las 16:54 h.

El Club Baloncesto Rianxo y el Concello rianxeiro, a través de la concejalía de Deportes, se han pronunciado al respecto de los hechos que tuvieron lugar el sábado día 6 durante la disputa de un partido en la localidad, concretamente en el pabellón municipal de Taragoña. Un vecino del municipio fue denunciado como presunto autor de una infracción contra la violencia, el racismo, la xenofobia y la intolerancia en el deporte.

Entidad y Ayuntamiento condenan los insultos y amenazas proferidas por el aficionado al árbitro del encuentro. También defienden y reconocen las «actuacións exemplares do adestrador e do presidente do CB Rianxo, da conserxe da instalación e da Policía Local» para garantizar la seguridad del colegiado y del resto de participantes de la competición.

Asimismo, reafirman «o compromiso cun baloncesto e un deporte rianxeiro baseado no xogo limpo e o respecto entre os seus protagonistas». Además, muestran su «tolerancia cero» con comportamientos, expresiones y acciones violentas, «procurando que o deporte sexa sempre un lugar de encontro e de formación de valores».

Por ello, club y Concello aseguran que trabajarán conjuntamente con la Federación Galega de Baloncesto en su campaña #ObaloncestoEduca, poniéndose a su disposición para lo que necesite.

Declaran que respetarán «as accións e as sancións que adpote esta entidade, ou outra competente, ante os feitos descritos. Asemade, reservámonos o dereito de tomar as accións propias que se consideren pertinentes».

Para finalizar, destacan «o bo facer e comportamento habituais de todos os actores do deporte rianxeiro, no convencemento de que este episodio servirá para non baixar a garda e seguir traballando arreo polo desenvolvemento dunha sociedade madura e con cultura deportiva».

Desde la Federación Galega de Baloncesto agradecieron la condena del club y el Concello rianxeiro «aos intolerables feitos acontecidos a pasada fin de semana. É indispensable a firme colaboración de estamentos do noso deporte para erradicar todas e cada unha das condutas negativas e violentas das nosas pistas».