Rianxo y Muros zarpan en la liga gallega

Los dos clubes se han unido para crear un bloque que compita este verano en el torneo autonómico


Ribeira / la voz

Parece que el remo femenino ha terminado de explotar. Aunque los veteranos reconocen que queda mucho trabajo para asentarlo, los datos que están encima de la mesa hablan por sí solos. Este verano se espera que diez embarcaciones formen parte de la Liga Galega de Traiñeiras (LGT). Debutando estará la formada por dos clubes barbanzanos, Rianxo y Muros, que han unido fuerzas para sentar las bases de un futuro en el que esperan que la mujer siga ganando protagonismo.

«A idea xurdiu das boas relacións que existen entre ambos. Cada vez que necesitamos algo contactamos entre nós. Nesta ocasión vimos que tiñamos unha cantidade de rapazas xusta para poñer en marcha a traíña, e a eles ocorríalles o mesmo. Por iso dicimos xuntarnos», afirma Ramón Vicente, presidente del Club Remo Rianxo.

Para su primera temporada en el mar, no hay más objetivo que disfrutar, coger experiencia. ¿Qué mejor manera que hacerlo enfrentándose a equipos como Cabo da Cruz o Náutico de Ribeira? «É un equipo moi mozo e queremos que teña a oportunidade de remar para que poida estar arriba nun futuro. Sabemos que é complicado, pero tamén que darán o máximo», explicó el dirigente rianxeiro.

La fuga

En plena eclosión del remo femenino, los clubes saben también que la única manera de retener el talento de la cantera es darle opciones de competición. «O ano pasado marcharon tres rapazas porque non tiñamos barco máis aló dos bateis. Chegan a aburrirse e no momento en que as chama outro club, marchan. É lóxico, e logo se as tratan ben é complicado recuperalas», reconoce Ramón Vicente.

Lo mismo ocurrió en Muros, lo que les ha llevado a mover ficha: «Isto pasa tanto en masculino como en feminino, remeiros e remeiras queren estar nun equipo no que cumpran cos seus obxectivos. Queren despuntar, facer un bo papel, pero para calquera deportista, coma na casa, non está en ningún sitio».

El que confía en el buen papel de la embarcación es su técnico, Juan Ferreirós: «É un equipo con ilusión, ganas e moita marxe de mellora. Nin elas mesmas coñecen aínda ata onde poden chegar. É o primeiro ano de todas as integrantes que compiten na liga galega».

Lo más difícil será ir amoldando la remada, esa simbiosis necesaria para bogar contra viento y marea. «Ao xuntarse dous clubs é máis complicado. Pero queremos sentar as bases para que o próximo ano poidamos volver a sacar a traíña. Pola semana as de Rianxo adestran aquí e as de Muros alá, xuntámonos sábado e domingo, pero agora coa tempada de bateis é máis complicado».

En este año del debut, todos tienen claro que el reto pasa por poner los cimientos de un proyecto que no se quede en el sueño de una noche de verano, en algo fugaz que no mire al futuro. Las remeras de Rianxo y Muros quieren afrontar el reto de la Liga Galega de Traiñeiras. ¿Acaso hay una mejor manera de intentar conquistar el mar?

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Rianxo y Muros zarpan en la liga gallega