Luis Oujo: «Páganse case no momento, porque repartimos o traballo entre as concellerías»

Ribeira

PORTO DO SON

Los sonenses lograron rebajar los 24,64 días de tardanza durante el primer trimestre del año a casi la mitad al finalizar el segundo

22 sep 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

Uno de los concellos que está trabajando y ha conseguido reducir notablemente el período medio de pago a proveedores es el de Porto do Son. El regidor, Luis Oujo, asegura que las facturas «páganse case no momento, porque repartimos o traballo entre as concellerías». Así, los sonenses lograron rebajar los 24,64 días de tardanza durante el primer trimestre del año a casi la mitad al finalizar el segundo. «Tivemos un pico porque houbo unha persoa de baixa e iso motivou retrasos, pero ofertamos unha bolsa para cubrila e xa dispoñemos dunha nova persoa», manifestó Oujo.

Otra circunstancia que ha provocado esta mejoría, según explica el alcalde, es que «pasamos de ter xunta de goberno cada 15 días a facelas todas as semanas. Así, as facturas que están revisadas xa poden aprobarse». Luis Oujo es consciente de que «se unha empresa fai un traballo para o Concello, canto antes se lle poida pagar, mellor».