Lesende: Un equipo que no padece vértigo

Los lousamianos tienen el liderato a dos puntos y su entrenador afirma que quieren alcanzar el primer puesto


«Cando comeza a tempada non pensas en ascender porque o equipo ten moita xente nova, aínda que si que intúes que estarás arriba polo feito na campaña anterior», afirma Alberto Albán, técnico del Lesende. Este era el pensamiento que imperaba hace ya unos cuantos meses, pero ahora ha cambiado. Los lousamianos son segundos en el grupo quinto de Segunda Galicia y están a dos puntos del líder: «Veste tan preto que é inevitable pensalo. Estamos ilusionados e aos rapaces dígolles que gocen e que busquen chegar ao máis alto».

El ascenso no es un objetivo impuesto por el club, lo que hace que la plantilla no sienta la presión de ganar. Para Albán, una de las claves del éxito es que «somos un equipo compacto e de amigos. Os xogadores teñen todos unha idade similar. Hai un par de veteranos, de 28 e 29 anos, e o resto anda polos 23 e 24, ademais dos que acaban de subir de xuvenís. É unha boa mestura».

Todos son importantes

Para el entrenador del Lesende es fundamental repartir minutos entre los deportistas con el fin de que todos se sientan importantes. «Ata na portería intento facelo. Vou rotando xente e todo o mundo está enchufado. É básico, somos só 18 e un está lesionado», explica Albán.

Precisamente, la capacidad para reponerse a las adversidades y que no se noten las ausencias sobre el campo es otro rasgo distintivo de los lousamianos. «Recentemente foise Óliver para o Xallas, Berto para o Dubra e Kubala lesionouse na quinta xornada e aínda non volveu xogar. Eran a columna vertebral, pero o bo é que o equipo segue funcionando. Falta un e está outro que tamén cumpre», comenta el técnico. En este sentido, afirma que «calquera é titular, non creo que ninguén se sinta suplente».

A crear buen ambiente en la plantilla también colabora el cuerpo directivo. Como es habitual en esta categoría, los futbolistas no cobran por saltar al césped. Pero en este caso sí que pueden obtener una prima muy sabrosa si consiguen ciertos objetivos: «Cada nove puntos que sumamos, a directiva paga unha churrascada. Desta estalle a saír cara a tempada», bromea Albán.

Una liga igualada

Con muchas ganas afronta el Lesende la segunda vuelta de la competición. De ello se encarga el técnico, quien asegura que «non caio en tópicos de non pensar no ascenso, ao contrario. Queremos seguir gañando. Pasou a primeira parte da liga e non vin a ningún equipo moi superior a nós. Tampouco digo que nós sexamos mellores que o resto. Polo de pronto, temos que intentar ser líderes e despois a ver que pasa».

Esta temporada, los lousamianos son filial del Noia. El conjunto noiés está convocando de forma habitual a Carlos, por lo que Albán a veces no puede contar con el jugador: «Nós aportamos xente e a primeira opción dos xuvenís do Noia e vir ao Lesende».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
2 votos
Tags
Comentarios

Lesende: Un equipo que no padece vértigo