O Ancoradoiro se erige como ejemplo de monte con una función social

J. M. Sande MUROS / CORRESPONSAL

MUROS

SANDE

La conselleira de Medio Rural destacó la labor realizada en Louro para prevenir incendios

29 ago 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

La conselleira de Medio Rural, Ángeles Vázquez, visitó ayer el área forestal de O Ancoradoiro, donde la comunidad de montes de Louro, que preside Miguel Prado, llevó a cabo labores de limpieza, adecuación y dotación de una zona de prevención de incendios. La dirigente autonómica destacó la función social del monte, además del trabajo realizado por los vecinos.

Después de expresar su admiración por una zona de singular belleza paisajística, además de su catalogación en la Rede Natura, señaló: «O traballo feito aquí pola comunidade de montes é encomiable. Temos que procurar que os nosos montes acaden unha función social. Debemos favorecer que a veciñanza coñeza, utilice e goce dos espazos forestais. Esa é a mellor forma de que aprendamos a querer e a coidar o noso patrimonio forestal».

Uso racional

La popular también destacó que «o traballo feito pola comunidade de Louro é un bo exemplo de utilización e aproveitamento racional do monte, e por iso a consellería apoia os proxectos que se están emprendendo».

El presidente de la comunidad, Prado del Río, dijo: «A nosa prioridade é a prevención de cara aos incendios, e por iso tentaremos crear un novo depósito de auga». Además, apuntó que «aspiramos a realizar novas plantacións con especies autóctonas, mellorar os accesos, recuperar fontes e camiños tradicionais, e esperamos a colaboración das institucións para emprender un proxecto de mellora medioambiental e a utilización racional do monte».

Por otra parte, Ángeles Vázquez tuvo palabras de elogio para los integrantes del Distrito Forestal Quinto, «a súa labor é moi meritoria, tanto no aspecto laboral como na función de asesoramento e orientación á veciñanza».

El director xeral de Ordenación Forestal, Tomás Fernández Couto; el delegado territorial de la Xunta, Ovidio Rodeiro; técnicos del distrito quinto, representantes del Concello de Muros y directivos de la Comunidad de Montes de Louro, también acudieron a la cita con la conselleira.