Juan José Blanco destacó el equipo «plural e representativo» del BNG en Mazaricos

MAZARICOS

Cedida

Más de medio millar de personas asistieron a la presentación de la candidatura

27 abr 2019 . Actualizado a las 13:57 h.

El BNG de Mazaricos dio el pistoletazo de salida a las elecciones municipales con la presentación del equipo con el que Juan José Blanco Riveiro intentará revalidar la alcaldía. Afirmó que se trata de un grupo plural y representativo: «Son xente de Mazaricos que continuará a traballar para a veciñanza de Mazaricos para desenvolver o noso proxecto». La casa de cultura se llenó para asistir a un acto que, según integrantes del BNG, reunió a más de medio millar de personas. Juan José Blanco afirmó que en, en los últimos cuatro años, en el término se ha producido un «gran cambio para ben» e indicó que se trata «dun feito é un orgullo para todos». 

El equipo lo integran, además, Beatriz Alvite, Esteban Pereiro, Sandra Alvite, Jorge Domingo Villar, José Sanmartín, José Miguel Blanco, Cristina París, María López, Vanesa Pereira, Roberto Tuñas y José Manuel Campos. Por su parte, Bienvenido Solís, Montse García y Lourdes Moldes figuran como suplentes. El candidato lo definió como un grupo «plural e representativo, tanto a nivel territorial como profesional». 

Promesas cumplidas

Afirmó Juan José Blanco durante su intervención que, en su primer mandato, «cumpríronse todas as promesas do noso programa electoral, porque o noso son os feitos e esa continuará a ser a nosa característica esencial: traballo e máis traballo». Indicó que se han sentado las bases de un proyecto de continuidad y futuro. 

Sobre los pilares básicos de la gestión municipal, Blanco Riveiro citó «a transparencia nas contas, a xestión institucional competente, o mantemento de camiños, a xestión da auga, o apoio aos gandeiros, hostaleiros e demais empresas, a mellora das condicións de vida para os nenos e maiores e o apoio absoluto a todas as actividades deportivas e asociativas».