Tres semanas sin teléfono agotan la paciencia de vecinos de Mazaricos

Una docena de viviendas del núcleo mazaricano de Beba carecen de suministro desde principios de mes

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Tres semanas han pasado desde que la rotura de un cable en el interior de la aldea dejase sin servicio telefónico a una docena de viviendas del núcleo mazaricano de Beba. Desde el momento mismo de la avería, las llamadas al servicio técnico de Telefónica no han dejado de sucederse sin que, hasta el momento, nadie haya hecho nada para solucionar un problema que tiene indignados a los usuarios.

«Nós chamamos catro ou cinco veces, a última onte mesmo pola mañá ?explica Jesús Martínez Bouzas, uno de los perjudicados? e sempre nos din o mesmo, que xa teñen o aviso pasado e que en breve van proceder a reparar a avaría. O caso é que van alá tres semanas e por aquí non apareceu ninguén. E iso que é unha cousa sinxela que se chega

a ser complicada xa non me quero nin imaxinar».

Este periódico pudo comprobar como desde la compañía telefónica sí se confirma el conocimiento de esta avería, si bien dicen desconocer el motivo que justifica una tardanza «que de ser cierta» califican como inusual.

Los afectados no ocultan su crispación por lo que está sucediendo y por lo que consideran «engaños continuados» por parte de las operadoras que les recogen la incidencia. «A min ata chegaron a dicirme que xa pasaran por aquí e que a avaría estaba solucionada e eu vendo o cable tirante pola xanela», apunta María Jesús Gómez Esperante, que se queja de los perjuicios que les está ocasionando este corte tan prolongado del servicio telefónico. «Afortunadamente temos os móbiles e, na maioría dos casos, estamos cubertos se hai unha emerxencia. Non sucede o mesmo con Internet, de feito a miña filla tivo que ir varios días á casa duns familiares para completar uns traballos do colexio porque aquí non puido facelo».

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