Galicia en Común denuncia el impacto negativo que producen en el entorno las minas de San Finx

La candidata al Senado por Pontevedra, Vanesa Angustia, y la eurodiputada Siro Rego visitaron la zona


la voz

La candidata al Senado por la provincia de Pontevedra de Galicia en Común, Vanessa Angustia, visitó las minas de San Finx acompañada de la eurodiputada Sira Rego, de Rubén Pérez y de miembros de los colectivos de la plataforma contra la mina de Touro-O Pino y de Vida e Ría de Lousame. Angustia declaró que «os intereses da Xunta están ben claros, prefire poñerse do lado das empresas e das multinacionais que expolian os recursos naturais das nosas comarcas que do lado das mulleres e homes das rías de Muros e Noia que viven do traballo no mar. Antes coas empresas que na protección da nosa saúde e do patrimonio natural».

Vanessa Angustia hizo hincapié en la «longa lista» de incumplimientos ambientales y legislativos que, asegura, acumula la explotación minera de Lousame. «Xa non é que non tomaran medidas para mellorar a balsa, nin medidas de protección dos traballadores nin da xente que vive na contorna. O máis grave é que tanto a empresa como unha Administración pública están a vulnerar toda a lexislación ambiental vixente». La candidata al Senado de Galicia en Común resaltó el «enorme risco ambiental» de San Finx: «A mina non garante postos de traballo. O traballo está na ría de Muros e Noia, onde están en risco os traballos dos homes e mulleres da comarca. Por que? A mina non é segura. A presa non é capaz de conter todo o volume de auga do val e, polo tanto, estase a poñer en risco a chegada de metais pesados á ría onde mariscan e pescan as xentes que viven dos recursos das nosas augas».

Preocupación

Por su parte, Siro Rego mostró su «enorme preocupación» tras recorrer la zona por el «tremendo impacto que está a ter sobre o territorio e a deixadez que se percibe dos poderes público». Esto, afirmó, evidencia que se están incumpliendo una serie de directivas europeas entre las que citó las de impacto ambiental, las de agua y las de transparencia.

Tanto Angustia como Rego pusieron como ejemplo de lucha y movilización de la sociedad las protestas contra la mina de Touro-O Pino.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Tags
Comentarios

Galicia en Común denuncia el impacto negativo que producen en el entorno las minas de San Finx