El Concello de Boiro reduce la temporalidad con la estabilización del empleo de 111 trabajadores

La Voz RIBEIRA / LA VOZ

BOIRO

María Outeiral, José Ramón Romero y César Tarela explicaron los detalles.
María Outeiral, José Ramón Romero y César Tarela explicaron los detalles. CEDIDA

El siguiente paso para el ejecutivo local es desarrollar una RPT «que responda ás necesidades actuais»

09 feb 2023 . Actualizado a las 12:24 h.

El Concello de Boiro llevó a cabo la estabilización de la temporalidad de empleo de 111 trabajadores municipales. El alcalde, José Ramón Romero; la edila de Persoal, María Outeiral, y el presidente del comité de empresa, César Tarela, dieron este miércoles los detalles. 

«Cando entramos no goberno no ano 2019 atopámonos cunha alta porcentaxe de emprego temporal, que ronda o 90 %, polo que a nosa prioridade é reducir esa cifra e lograr melloras en canto ao emprego», señaló el alcalde. El trabajo conjunto durante estos años del ejecutivo, el comité de empresa y de departamento de personal hizo que «neste momento estean en proceso 53 procesos selectivos para a estabilización de 111 prazas».

Por su parte, María Outeiral reconoció que «o borrador de RPT coa que contaba o Concello de Boiro non se axustaba ás necesidades reais do traballo polo que, de man do comité de empresa, decidimos traballar paralelamente cunha prioridade na estabilización e a redución da temporalidade». Actualmente, están pendientes de ser publicadas las listas de personas admitidas en los diferentes procesos selectivos para la realización de las pruebas y finalizar la estabilización.

Desde el gobierno local trabajaron con los representantes de los empleados para conseguir mejoras en el apartado laboral. «Realizamos ata catro asembleas xerais e dúas mesas xerais de negociación para lograr un acordo nas liñas de traballo a seguir e convocar o proceso de estabilización», afirmó Tarela. 

Así, se negociaron las bases generales y específicas de 53 procesos selectivos y se creó por parte del comité de empresa una oficina de asistencia para ayudar a todo el personal a presentar la documentación necesaria.

«Estamos moi satisfeitos co traballo realizado e co esforzo que se realizou, tanto por parte do comoité como por parte do departamento de persoal para sacar adiante estes procesos selectivos para a estabilización de emprego, e seguiremos traballando da man para elaborar agora unha RPT que responda ás necesidades actuais do Concello», resaltó Romero.