El alumnado del IES Espiñeira recaudó más de 200 euros para la oenegé ABAS

A. P. RIBEIRA / LA VOZ

BOIRO

ASOCIACIÓN BARBANCESA DE AXUDA E SOLIDARIEDADE

Los estudiantes del ciclo superior de Administracións e finanzas los comercializaron creando su propia empresa

16 mar 2019 . Actualizado a las 19:56 h.

El proyecto empresarial de los alumnos del segundo curso del ciclo superior de Administracións e finanzas del IES Espiñeira ha sido todo un éxito. Los estudiantes, coordinados por la docente Julia Rodríguez, crearon una firma ficticia que se ocupó de la comercialización de unos 200 jabones por los que obtuvieron 234,5 euros, cantidad que fue entregada a la Asociación Barbancesa de Axuda e Solidariedade (ABAS) para que realicen actividades altruistas.

El secretario de esta oenegé comarcal, Daniel de la Concepción Fernández, agradeció la altruista ayuda e indicó ante el alumnado que «agradecían que escollesen a nosa asociación, porque case sempre son ás entidades xa grandes e que contan con moitos apoios as que adoitan ser beneficiarias deste tipo de doazóns». Asimismo, De la Concepción también incidió en que «este tipo de iniciativas non son unha obriga legal da sociedade, non existe unha lei que obrigue á cidadanía a ter que facer este tipo de cousas, pero si que debera de ser unha obriga moral. A sociedade ten que sentirse partícipe na mellora e desenvolvemento da comunidadad na que habitamos».

La entrega tuvo lugar en un acto en la propia aula en el que también intervinieron el presidente de ABAS, Francisco Javier Gómez González, y la jefa de estudios del instituto boirense, Marta Alfonsín.