Rubén López: «Quedamos con esa ansia de ter conseguido algo máis que o empate»

El técnico del Boiro valoró positivamente el papel realizado por su equipo en A Senra


ribeira / la voz

El técnico del Boiro, Rubén López, valoró positivamente el papel realizado por su equipo en A Senra. A pesar del empate final, el pobrense destacó la mejoría vista sobre el césped y lamentó las ocasiones desperdiciadas en la recta final del choque: «Volvemos á casa con outras sensacións. Quedamos con esa ansia de ter conseguido algo máis que o empate».

Sobre la caída a los puestos de descenso, López quiso quedarse con que «temos varios equipos que están por enriba nosa en catro puntos. Como son o Polvorín, Arenteiro, Paiosaco e o Ribadumia. O que nos penalizou foi o encontro da semana pasada, pero este punto hai que valoralo. Agora tócanos sumar na casa».

En su feudo

Sabedor de que la próxima semana será el Somozas el que visite Barraña, el barbanzano reconoció que «é un encontro complicado, pero como foi este. Dende o minuto 1 vin a un equipo compacto, moi competitivo e difícil de superar. Toca ter esas sensacións na casa, porque é aí onde temos o hándicap».

Sin tiempo para más lamentaciones, afirmó que el vestuario se encuentra muy vivo: «Este é o camiño a seguir. Sumamos e fixéronse as cousas ben».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Rubén López: «Quedamos con esa ansia de ter conseguido algo máis que o empate»