Una vecina de Boiro denuncia que el SEPE la deja sin 1.000 euros por «un fallo informático»

Álvaro Sevilla Gómez
Álvaro Sevilla RIBEIRA / LA VOZ

BARBANZA

Imagen de la oficina de empleo de Boiro
Imagen de la oficina de empleo de Boiro CARMELA QUEIJEIRO

Afirma que le dieron por error la cita para activar la tarjeta de demandante de empleo dos días antes de quedarse sin trabajo

27 mar 2022 . Actualizado a las 18:47 h.

La vecina de Boiro María Dolores Teira Piñeiro defiende que «se fai falta vou a chegar a Estrasburgo para que me devolvan os meus cartos». El motivo, explica, es que el Servicio Público de Empleo Estatal (SEPE) no le permite cobrar 32 días de prestación, unos 1.000 euros, por haberse dado de alta como demandante de empleo dos días antes de terminar su anterior vinculación laboral: «É un fallo informático deles. Porque foron eles os que me deron esa cita. Non entendo que se non podía solicitar a tarxeta ma deixaran facer».

La barbanzana afirma que estuvo trabajando hasta el 28 de enero, pero «non sabía os días que tiña de vacacións. Chamei ao SEPE para pedir cita e preparar os papeis. O 16 de febreiro fun á oficina de emprego de Boiro e dixéronme que estaba dada de alta ata o 18, pero comentáronme que non me preocupara». Visiblemente cabreada, destaca que esta semana «tiven unha cita no SEPE e indícanme que perdo 32 días de prestación e o motivo é que pedín a cita antes de rematar as vacacións. Entón resulta que dende o 18 de febreiro, que estou dada de baixa pasoume o tempo para solicitar a prestación e quedo sen 32 días por cobrar».

Una vida

Teira Piñeiro afirma que a sus 64 años lleva como «fixa descontinua dende o 1988, concretamente. Os meses que non estou traballando correspóndeme a prestación que sexa, e isto paréceme unha tomadura de pelo. Xamais me meteron unha sanción por nada. Non entendo por que me deron a primeira cita se non podía solicitar a tarxeta, cando lles interesa estanche a mandar mensaxes de forma seguida. É un erro informático deles».

La boirense afirma que ya ha solicitado una cita en la oficina del consumidor de la localidad para poner la pertinente reclamación y tampoco descarta llevar la cuestión a los tribunales: «Non estou disposta a que me deixen sen o diñeiro que me corresponde pola realización do meu traballo ».

La Voz de Galicia se puso en contacto con el SEPE para conocer su versión de los hechos, aunque por el momento no ha recibido respuesta por parte del ente público sobre este caso.