María Jesús Lorenzana puso el broche final al taller de empleo de Outes, Noia y Lousame

l. martelo OUTES / LA VOZ

BARBANZA

LAURA MARTELO

La conselleira de Emprego aprovechó la visita para anunciar la celebración de 94 nuevos talleres durante este año académico

10 sep 2021 . Actualizado a las 20:07 h.

El curso finalizó ayer para los 21 alumnos que durante nueve meses asistieron al taller de empleo en repoblación forestal y tratamientos silvícolas compartido por Outes, Noia y Lousame. Hasta las instalaciones del Emilio Navasqües acudieron la conselleira de Emprego e Igualdade, María Jesús Lorenzana; el delegado territorial Gonzalo Trenor, con el objetivo de comprobar in situ el éxito de las formaciones y visitar las instalaciones durante los últimos días de actividad.

Lorenzana indicó que estas iniciativas «non soamente inciden no traballo e na formación senón tamén na mellora da contorna», una apreciación compartida por el regidor de Noia, Santiago Freire: «Este é un exemplo de colaboración entre a Consellería de Emprego e tres concellos dunha bisbarra que ademais abre a posibilidade a futuras colaboracións».

Por su parte, la teniente de alcalde de Lousame, Silvia Agrafojo, destacó este tipo de formación como «unha gran ferramenta para poder ter un emprego o día de mañá e unha gran axuda».