Cabo da Cruz, a por las dos banderas del Campionato Galego de Traíñas

Álvaro Sevilla Gómez
Álvaro Sevilla RIBEIRA / LA VOZ

BARBANZA

CARMELA QUEIJEIRO

Tanto la bancada masculina como la femenina parten como favoritas en Moaña

29 jul 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

Cabo da Cruz quiere demostrar que es uno de los clubes más importantes del remo gallego. Esta tarde, a partir de las 20.00 horas, tendrá la oportunidad de hacerlo. Las dos bancadas crucenses, tanto la masculina de la Liga ACT como la femenina de la Liga Galega de Traiñeiras, viajarán a Moaña con el objetivo de pelear por las banderas del Campionato Galego de Traíñas, una de las metas marcadas para la temporada.

«Nós iremos a polo título. Viaxaremos todo o equipo. Sabemos que non será nada sinxelo gañar», reconoce el técnico del bloque masculino, un Beni Silva que cree que la presión de sentirse favoritos no hará mella al equipo: «Asumímolo con normalidade. É algo normal porque vimos da liga máis esixente e de facer un bo papel neste inicio de tempada. Pero as regatas hai que remalas, ata que rematan ninguén sabe nada».

Como principal rival estará la bancada de Ares, que está dirigida por el boirense Eclise. «Teñen moi bo nivel e tampouco sabemos a capacidade dos galegos, pero creo que non o están facendo nada mal», apuntó Silva, quien augura una tarde tranquila: «Dan bo tempo e no campo de regatas apunta a que non teremos nin vento nin correntes fortes que condicionen a proba».

Con más incertidumbre afronta el equipo femenino el reto de esta tarde. La derrota de la pasada semana frente a Tirán obliga a las crucenses a olvidar lo ocurrido y recuperar las sensaciones de las dos primeras jornadas de la liga autonómica.

«Temos que pelexar a bandeira dende o primeiro instante. Como nos deixemos levar ou teñamos algún erro sabemos que Tirán non perdoará, e tamén Meira, que xa deu un pasiño cara adiante», reconoce el técnico del equipo, Javi Lago, quien apuesta por «ir a por todas. O domingo máis que un erro noso foi un acerto de Tirán, que fixo moi boa regata e vímonos sorprendidos. Creo que xa está esquecido e toca centrarse nesta proba».

Renuncia al nacional

Donde no estarán las dos bancadas boirenses será en el Campeonato de España de Traineras, que se disputará este fin de semana en Pedreña, Cantabria. «Fainos falta un fin de semana de descanso», reconoció Beni Silva, quien cree que esos dos días sin desplazarse lejos de Galicia pueden ayudar al equipo a afrontar con más energía y garantías lo que queda de temporada: «Ademais van os vascos e xa nos estamos enfrontando a eles continuamente».

A Pedreña tampoco viajarán las chicas, que prefieren focalizar su atención en la bandera gallega. «Ir ao campionato de España non está contemplado. Xa non compensaba os anos anteriores no apartado económico, e este ano é aínda peor», afirma un Javi Lago que apuesta por la jornada de esta tarde: «Temos os pes na terra e estamos preparadas para non volver a errar».