Anxo Rodríguez: «Estou convencido de que a campaña vai ser boa»

El gerente del Cámping Ría de Arosa señala que la gente acudía de vacaciones a la comarca casi sin llamarla, pero ahora hay que convencerla


Redacción / La Voz

Califica de importantísimo el daño que la pandemia ha provocado al sector turístico barbanzano, pero aún así, se muestra optimista sobre la evolución que la hostería tendrá en los próximos meses. «Estou convencido de que vai a ser un bo verán á mínima que o tempo acompañe. Somos un destino atractivo e, sobre todo, seguro, que é o que está demandando a xente», señala Anxo Rodríguez, gerente de los cámping Ría de Arosa, que destaca este momento como el ideal para demostrar la profesionalidad y el buen hacer de la hostería barbanzana.

«É o momento de ser imaxinativos e profesionais. Ata agora a xente viña case sen chamala, agora temos que atraelos coa nosa oferta. Temos que demostrar que somos capaces de darlles todo o que esperan de nós, de poñer en marcha cousas diferentes que chamen a atención», explica este profesional que ya se ha puesto manos a la obra organizando diferentes iniciativas de ocio en su local. «Aproveitamos para darlle aos nosos clientes algo diferente ao normal. Unha escusa para saír da casa e desfrutar do tempo libre».

Para Anxo Rodríguez, que ha aprovechado la cuarentena para seguir formándose, esta crisis está sirviendo de aliciente a muchos profesionales para mejorar en aspectos tan importantes como la detección y control eficiente de los puntos críticos de su local. «Se éramos bos no noso, agora temos que ser excelentes. A maioría dos profesionais da zona xa se deron conta que ese é o camiño. Temos potencial para ser un destino de primeira e imos aproveitalo. Estou convencido de que, a pesar de todo, esta vai ser unha campaña boa. Dende logo, infinitamente mellor ao que pensábamos nun principio».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Anxo Rodríguez: «Estou convencido de que a campaña vai ser boa»