Educación premia al Félix Muriel por una aplicación para personas con discapacidad

La Voz RIBEIRA / LA VOZ

BARBANZA

CARMELA QUEIJEIRO

El centro de secundaria recibirá 7.550 euros para desarrollar su iniciativa

14 jun 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

El gran esfuerzo realizado por la comunidad educativa del instituto de Rianxo Félix Muriel ha tenido su recompensa, y la Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional acaba de seleccionar a este IES entre los finalistas de este año de los Premios para o Desenvolvemento de Proxectos de Innovación Tecnolóxica.

La iniciativa presentada por los profesores y estudiantes del centro de secundaria rianxeiro consiste en la creación de una aplicación móvil de gestión doméstica de la autonomía personal para ciudadanos que tengan diversidad funcional.

Carácter innovador

El director del Félix Muriel, Ramón Veiga, explicó que: «O que propoñemos con DiversidApp é un traballo colaborativo entre o alumnado e profesorado do ciclo de Atención a Persoas en Situación de Dependencia, o IES Chan do Monte e dúas asociacións da comarca que traballan con persoas con diversidade funcional, Ámbar de Ribeira e Amipa de Rois».

Destacó el carácter innovador de esta propuesta, que dijo que era única en Galicia, al tiempo que explicó que tiene gran potencial. «Pretendemos desenvolver unha aplicación web para xestionar recursos de promoción de autonomía persoal e mellora da calidade de vida do colectivo de cidadáns con diversidade funcional e as persoas de apoio».

Para ello, contarán con una partida presupuestaria de 7.550 euros, que es la dotación económica que han conseguido con el premio impulsado por la Consellería de Educación.