Carlos Ordóñez se impuso en la cita del Campeonato del Mundo disputada en Lagares

«Saíume todo perfecto, o certo é que estou moi contento. Nin eu mesmo me esperaba algo así», reconoció el rianxeiro


Ribeira / la voz

Carlos Ordóñez (Rianxo, 1996) demostró que la categoría expert comienza a quedársele pequeña. El piloto de hard enduro logró erigirse campeón en la carrera del mundial disputada entre Lagares y Oporto. «Saíume todo perfecto, o certo é que estou moi contento. Nin eu mesmo me esperaba algo así», reconoció el joven, ávido por seguir demostrando el talento que atesora encima de las dos ruedas.

A pesar de que una enfermedad lo debilitó una semana antes de la competición, cogió de todas formas las maletas para visitar el país vecino. «Vin que había moita xente de fóra, de Italia, de Inglaterra... Pensei que sería moi complicado, por iso me sorprendeu aínda máis o resultado», destacó el piloto.

Ordóñez venció en expert con más de 40 minutos de ventaja sobre el segundo participante. Para completar la última carrera, la del domingo, necesitó de más de tres horas: «Non rematei os adestramentos, pero xa fixera o mellor terceiro tempo e non quixen arriscar. Comezou a chover e así era máis perigoso». En la segunda etapa, que se disputó en el centro de Oporto, el rianxeiro logró remontar posiciones: «Ía moi rápido. O certo é que estaba moi ben na moto, conseguín subir os obstáculos a gran velocidade».

Ya en la final de Lagares tuvo que remontar posiciones. «Houbo momentos nos que me pasaron, pero sabía que quedaba moito por diante. Non todo é darlle gas, tes que saber superar as zonas do terreo máis complicadas, como é o caso dos ríos». Fue en el agua donde tomó ventaja, llegando incluso a meterse entre los mejores de la categoría pro, la más alta del hard enduro: «Creo que o próximo ano xa competirei directamente con eles. Considero que o podo facer ben».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

Carlos Ordóñez se impuso en la cita del Campeonato del Mundo disputada en Lagares