«Houbo xente que me levou produto co fin de conxelalo para os vindeiros días»


La pescantina ribeirense María Mayán comenta el incremento de precios ha sido muy fuerte: «Onte -por la subasta del jueves en la lonja ribeirense- houbo unha gran subida, tamén foi a única xornada na que había algo para escoller». La profesional cree que los clientes temen que el coste continúe aumentando: «Houbo xente que me levou produto para conxelalo para os vindeiros días. Eu creo que pensan que vai ir a máis e preferiron mercalo agora».

En su puesto también puede verse una amplia gama de mariscos: «A fin de semana véndese ben». De hecho, explica que hoy tendrá a la venta cigala de tamaño medio, con un precio superior a los 40 euros el kilo».

Otro aspecto destacado por María Mayán es el de la calidad de la mercancía que se adquiere en la lonja de Ribeira: «Agora a maioría do peixe xa está baixo o selo de PescadeRías. Eu póñolle as etiquetas, para que os clientes as vexan ben, porque considero que é un valor engadido».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

«Houbo xente que me levou produto co fin de conxelalo para os vindeiros días»