Álvaro Creo: «As bases están obsoletas e non teñen en conta os medio dixitais»

La Voz

BARBANZA

11 feb 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

Para las grandes citas, aquellas que tienen una larga tradición y reúnen a miles de personas, es relativamente sencillo erigirse como fiesta de interés turístico gallego, pero lo complicado es dar el salto al sello de calidad a nivel estatal. Desde el Gran Prix de Carrilanas llevan varios años intentándolo y critican que las exigencias son desmesuradas, sobre todo en lo relativo a probar la difusión en una veintena de medios nacionales o internacionales: «As bases están obsoletas e non teñen en conta os medios dixitais, que cada vez teñen máis peso», denuncia el secretario de la asociación organizadora, Álvaro Creo.

También argumenta esta crítica en los plazos que figuran en las bases del certamen: «A día de hoxe xa teríamos as probas dos 20 impactos mediáticos que se esixen, pero como teñen que ser difusións que tiveran lugar nos últimos cinco anos, algúns dos que temos xa se quedaron obsoletos».