«As consecuencias pagámolas nós e os pacientes»


Entre los asistentes a la manifestación del Primero de Mayo se encontraban profesionales del sector de las ambulancias como Benigno Fajardo, quien explicó la situación por la que atraviesan: «Levamos tres anos sen convenio. As empresas queren facer un cambio, baixar os salarios e cambiar a xornada laboral, co que se dispararían as horas de traballo». Comentó que la compañía para la que trabaja «presentouse ao concurso cunha baixa temeraria dun 6 %. A Xunta permitiulle acceder ao servizo, e agora non dan as contas. Queren un incremento, pero para iso habería que facer unha nova licitación». Subrayó que «hai xente con contratos en prácticas, que o primeiro ano cobran o 60 % e, o segundo, o 75 %».

Ante esta situación de inseguridad, Benigno Fajardo dijo que «as consecuencias pagámolas nós e os pacientes». Indicó que la rebaja salarial que, a parecer, plantea la empresa es de un 25 %.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

«As consecuencias pagámolas nós e os pacientes»