El Boiro quiere comprar su plaza para continuar en la categoría

BARBANZA

MARCOS CREO

Segunda B El presidente del club está en Madrid con la intención de «queimar o último cartucho» para que el conjunto no descienda

07 jul 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

A la desesperada intentará David Places que el Boiro compita en Segunda División B la próxima temporada. Con la intención de «queimar o último cartucho onde hai que queimalo», aseguró el presidente del club de Barraña, planeaba viajar de madrugada a la capital de España para acudir hoy a la Federación y presentar la solicitud para ocupar la plaza que queda libre por el descenso administrativo del propio Boiro. «Dixéronme en Madrid que se queriamos ter algunha opción, tiñamos que facer a proposta para mercar a praza como se foramos equipo de Terceira. Tamén me indicaron que un dos puntos para decidir a quen se lle da o posto son os méritos deportivos de cada club», explicó.

El recurso que envió la entidad barbanzana, redactado por el abogado Javier Picallo, alegando una supuesta estafa que impidió que esta pagara la deuda de 94.000 euros contraída con los jugadores a tiempo, no ha sido contestado. «Xa que nos dan por descendidos, aínda que non nolo comunicaran oficialmente, presentareime cun notario que dea fe que o Boiro estaría disposto a mercar a posto», explicó Places. Asimismo, el directivo boirense apuntó que «non é lóxico que dean un prazo de 24 horas para pagar e agora digan que, como o sábado e o domingo non son hábiles, poderá facerse o luns. Nós quixemos pagar a débeda ás 12.05 horas e non puidemos».

Dixéronme en Madrid que se queriamos ter algunha opción, tiñamos que facer a proposta para mercar a praza como se foramos equipo de Terceira»

David Places estará en Madrid solo, aunque le solicitó al presidente de la Federación Galega de Fútbol, Rafael Louzán, y al vicepresidente de esta institución, Gustavo Falqué, que lo acompañasen: «Tanto o un como o outro dixeron que tiñan compromisos que lle impedían vir comigo. Non vexo que vaian mover un dedo polo Boiro. Aquí descartaron calquera opción e en Madrid non».

Siete conjuntos gallegos

El vicepresidente de la Federación Galega de Fútbol habló en los últimos días de una Segunda B con siete gallegos, comentó Places, quien se preguntó: «¿Cal é o sétimo? Non entendo nada. Que nós saibamos non houbo ningún conxunto galego que se presentara para ocupar a praza. Ademais, unha cousa é postularse para facelo e outra depositar os 133.000 euros».

A pesar de que Places dijo no tener constancia de que ninguna entidad gallega estaría dispuesta a desembolsar el dinero necesario para coger el puesto del Boiro en Segunda B, lo cierto es que el Cerceda podría hacerlo. Louzán apuntó ayer que «al 99,9 %» la plaza la ocupará un club de la comunidad y dejó entrever que el conjunto cerdedense estaría interesado. El club que ya ha presentado su candidatura es el Astorga, pero los de Galicia tienen preferencia sobre el resto.