María Vilas, Manuel Davila y Alba Martínez, campeones gallegos de larga distancia

rIBEIRA / LA VOZ RIBEIRA / LA VOZ

BARBANZA

La sirena de Castiñeiras y Davila lograron el oro en la categoría absoluta

22 nov 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

El Campionato Galego de larga distancia, que se celebró este sábado en Pontevedra, tuvo claro acento ribeirense. María Vilas, Manuel Davila y Alba Martínez salieron de las aguas del río Lérez convertidos en campeones gallegos de una disciplina que dominan a la perfección.

La sirena de Castiñeiras y Davila lograron el oro en la categoría absoluta, modalidad en la que Carlos Brión terminó como cuarto. En júnior, Mauro Paredes fue subcampeón gallego, mientras que Candela Fernández cerró su participación en decimocuarta posición. En júnior 2, Álex Lages mordió el bronce y Jorge González fue sexto. Por último, Alba Martínez fue primera, pero en la categoría infantil.

«Gran traballo realizado por tódolos rapaces, non é sinxelo ter tres campións galegos, pero en termos xerais todos cumpriron moi ben», apuntó el director deportivo del Club Natación Ribeira, Juan Carlos Brión.

Cualidades

Brión destacó que Vilas y Davila son unos grandes fondistas: «Temos a sorte de telos con nós, son moi bos nesta disciplina». En lo referente a Alba Martínez, aseguró que el primer puesto no le pilló de sorpresa: «O ano pasado xa o fixo moi ben, é unha nadadora que nos gusta moito, cústalle asimilar as cargas de traballo, pero creemos que pode facer grandes cousas a nivel nacional, ten cualidades para moito máis».