Tres horas de apoteósica Jran Ópera

M.X. BLANCO RIBEIRA / LA VOZ

BARBANZA

Miles de persoas seguiron o concerto final da singradura número 68, que situou máis de cen artistas no escenario

26 jul 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

Que razón tiña Xurxo Souto cando ao fío das once da noite do domingo aludía á Jran Opera Dorneira do ano pasado coma un «ensaio» e anunciaba que a que estaba comezando sería a apoteose dunha noite histórica para Ribeira. Difícil saber cantos miles de persoas ateigaron o Malecón da cidade, pero si se lle pode poñer número aos 120 artistas que se situaron enriba do escenario para culminar a singradura número 68.

A Real e Ilustre demostrou que aínda ten capacidade de sorprender cunha actividade de recente creación, a Jran Ópera Dorneira, pero que xa está entre as grandes da folla de ruta das peñas; mentres que Ribeira confirmou, como dixo o gran Souto, que é un pobo de artistas, un laboratorio musical. A Coral Polifónica Municipal, con Enrique Paisal á batuta, foi a encargada de quentar os motores dun espectáculo que non deixou a ninguén indiferente.

Arroupados por unha banda creada para a ocasión, foron desfilando Tonhito de Poi, Tama, os rapeiros da cidade que levaron consigo a reivindicación de festivo local para o 25 de xullo, Miguel Mariño ou Javi Maneiro, con quen chegou a primeira marea viva de aplausos e botes. É que, se algo quedou claro, ademais de que a Dorna é a festa por excelencia, é que os Heredeiros da Crus seguen a ser os máis grandes. Nin David Bowie nin Prince, que tamén estiveron presentes a través de coñecidos temas, foron quen de facerlle sombra aos membros da mítica banda ou a aqueles artistas, como Thais ou Carlos Mariño, que elixiron as súas cancións para a Jran Ópera.