Ecologistas de toda Galicia apoyan la protesta por la matanza de lobos

Una manifestación recorrerá Ribeira a partir de las 18.30 horas


noia / la voz

El revuelo producido por las últimas muertes de lobos híbridos en Barbanza ha traspasado los límites geográficos de la comarca. Un ejemplo es el gran número de apoyos que ha logrado la recientemente constituida, en A Pobra, asociación Vox Ánima. Este colectivo ha convocado para esta tarde en Ribeira (plaza do Concello, 18.30) una movilización para protestar por la matanza injustificada que, aseguran, está sufriendo esta especie. La movilización ya ha sido secundada por colectivos ecologistas y protectoras de animales de toda Galicia.

La iniciativa se presentó bajo el lema «Stop ao exterminio», y desde Vox Ánima, que esta tarde se presenta en sociedad con este acto público, aseguran que su intención es «amosar a nosa máis enérxica repulsa e indignación ante a campaña emprendida pola Consellería de Medio Ambiente, a través da Dirección Xeral de Conservación da Natureza, para exterminar o híbrido de lobo na serra do Barbanza».

Decálogo de la movilización

El grupo convocante explica que «as batidas e agardos contra estes animais están afectando tamén de forma irremediable ao lobo, xa que a única maneira de diferenciar un lobo dun híbrido é mediante unha análise de ADN. Por iso gustaríanos saber cales son os criterios polos que se rixen á hora de disparar». Otro hecho que motiva la manifestación es que las batidas y esperas «non están sendo levadas adiante por técnicos ou profesionais dependentes da Xunta, senón por cazadores particulares que se prestan voluntarios».

Vox Ánima pone también sobre la mesa que «os agardos e trampeos, previstos para os meses de abril a agosto, vanse facer en plena época de cría, polo que a captura ou morte da nai, vai supoñer a morte de todas as crías por inanición».

Por último, la asociación pobrense se plantea el verdadero origen del híbrido al asegurar que «na observación dalgúns dos animais abatidos, presuntamente híbridos, atopáronse sinais de manipulación por parte do home, xa que tiñan as orellas recortadas, o que fai tomar corpo á posibilidade de que eses exemplares fosen criados en catividade e soltados posteriormente, non se sabe con que intención».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
6 votos

Ecologistas de toda Galicia apoyan la protesta por la matanza de lobos