Varela celebra que Gonzalo Durán comparta su rechazo al Alcampo

Serxio González Souto
serxio gonzález VILAGARCÍA / LA VOZ

VILANOVA DE AROUSA

El alcalde socialista pide a su homólogo del PP respeto para los técnicos

09 sep 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

El primer toma y daca del nuevo curso político en Arousa tiene como protagonistas a los alcaldes de Vilagarcía y Vilanova. Si el martes era el regidor vilanovés, Gonzalo Durán (PP), quien se despachaba a gusto sobre el desembarco de Alcampo en la parcela de la antigua Megasa, comparando a la capital arousana con la Marbella de Jesús Gil, ayer fue el primer edil socialista de la ciudad, Alberto Varela, quien puso los puntos sobre las íes con su réplica. En primer lugar, Varela recurrió a la ironía para felicitarse por el hecho de que Durán comparta su rechazo a la instalación de una gran área comercial en As Carolinas: «Celebraremos que o alcalde de Vilanova teña razón na inviabilidade dese centro, porque o noso modelo de cidade e desenvolvemento económico non pasa polas grandes superficies, sexa aquí, en Vilanova ou en calquera outro concello da comarca».

No obstante, Varela considera intolerable que se dude de los técnicos que prestan sus servicios en la capital arousana: «Do mesmo xeito que se respecta a opinión dos servizos xurídicos dun municipio veciño, igualmente haberá que respectar o labor dos servizos técnicos de Vilagarcía, que contan con arquitectos, arquitectos técnicos e licenciados en Dereito». Es de suponer, concluye el regidor socialista, que algo sabrán sobre la forma en la que aplicar el Plan Xeral de Ordenación Municipal.

Desde la capital arousana se pone un ejemplo concreto a Durán. Precisamente en el punto sobre el que el alcalde conservador hace descansar el nucleo de sus críticas: «De acordo co PXOM, o feito ata agora no solar da antiga Megasa só precisa dun estudo de detalle, non dunha modificación puntual, e a apertura dun vial non é algo novo, senón xa previsto no plan xeral, como pode comprobar calquera que consulte as normas».

En cualquier caso, Alberto Varela señala que las alegaciones presentadas por el Concello de Vilanova, en las que la Administración que dirige Durán Hermida pide a la Xunta la denegación sin contemplaciones de la autorización para el centro comercial, no han sido comunicadas todavía al de Vilagarcía. Siendo este así, «dificilmente se pode facer unha valoración», razona.

Agradecimiento y toque al PP

El alcalde de la capital arousana retoma la retranca en la parte final de su comunicado para agradecer a su homólogo popular «a súa preocupación polo cumprimento estrito da legalidade, como sen dúbida fai nos asuntos que atinxen ao seu propio Concello», añade. Varela, que recuerda a Durán que él mismo acompañó a los representantes de Zona Aberta a su reunión con la directora xeral de Comercio, afirma confiar en que «a Xunta gobernada polo PP, da que depende a concesión ou non da licenza, aclare se é viable ou non o centro comercial en Megasa».

«O noso modelo de cidade non pasa polas grandes superficies, sexa aquí ou en Vilanova»

Alberto Varela