Vilagarcía prorroga las medidas para hostelería

Rosa Estévez
R. Estévez VILAGARCÍA

VILAGARCÍA DE AROUSA

MONICA IRAGO

Las terrazas podrán ocupar zonas de aparcamiento

27 feb 2021 . Actualizado a las 21:00 h.

El Concello de Vilagarcía ha adoptado una serie de medidas con las que pretende dar algo de oxígeno al sector de la hostelería. Para ello, se ha decidido prorrogar hasta el 31 de diciembre «o prazo polo que a hostalería local poida incrementar os espazos dedicados a terrazas», y se ha renovado el compromiso de dejar en suspenso el pago de las tasas emanadas de la ocupación de espacios en la vía pública. «Ambas medidas —dice Ravella— complementan as outras xa postas en marcha, como as axudas directas e as indirectas, a través dos bonos Son da Casa».

La resolución firmada por la alcaldía es aplicable «aos titulares de locais de hostalería e restauración que xa contan con licenza municipal para o desenvolvemento das actividades de bar, cafetería, xeados, pub restaurante, etcétera, así como a aqueles que a teñan solicitada». En cualquier caso, los empresarios que quieran optar a esta medida extraordinaria deberán cumplir una serie de normas, entre las que figura que «as terrazas non poderán superar a capacidade máxima permitida, de xeito que só se poidan utilizar as mesas e cadeiras correspondentes ás porcentaxes máximas de uso en cada momento». Además, entre las mesas deberá mantenerse siempre «a distancia física de dous metros», una separación que deberá existir también con respecto a portales de acceso a viviendas y zonas para el tránsito peatonal.

La medida ahora aprobada sigue permitiendo que los hosteleros de la capital arousana puedan «ocupar zonas de aparcamento con mesas e cadeiras, ao efecto de ampliar as terrazas para dar cumprimento ás medidas sanitarias e de saúde pública previstas» por la pandemia. Pero para ello, «deberán solicitar unha autorización que deberá contar con informe favorable da Policía Local e dos servizos técnicos municipais». En cualquier caso, la autorización podrá quedar sin efecto en caso «de requirimento de acceso ou prestación de servizos públicos de primeira necesidade».

En las terrazas de Vilagarcía quedan «expresamente prohibidas as actuacións musicais en directo, a instalación de equipos audiovisuais visibles ou audibles dende os espazos e terrazas». Tampoco se podrá utilizar mobiliario urbano como si fuese parte de ese recinto exterior.

Por otra parte, la resolución de la alcaldía de Vilagarcía acuerda también «suspender temporalmente a aplicación da Ordenanza Reguladora da Actividade de Ocupación de Terreos de Uso Público con mesas e cadeiras, o que se suma ao cambio xa aprobado na ordenanza fiscal, polo que se suspendeu o cobro pola instalación de terrazas ao longo deste ano».