Ravella lanza un obradoiro de emprego basado en la domótica y la atención sociosanitaria

La Voz VILAGARCÍA / LA VOZ

VILAGARCÍA DE AROUSA

MARTINA MISER

Si se aprueba, la iniciativa ocupará a veinte personas durante nueve meses

27 feb 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

El Concello de Vilagarcía ha trasladado a la Xunta una propuesta para continuar con los obradoiros de emprego del plan Forme 2021. Con un presupuesto de 346.000 euros, a los que habría que sumar la aportación de Ravella, desde la capital arousana se quieren impulsar dos líneas formativas a las que tendrán acceso un total de veinte personas, diez por curso. En esta ocasión, «a formación vaise centrar en dúas especialidades profesionais con moitas posibilidades de inserción laboral: por unha banda, a atención sociosanitaria e a teleasistencia e, por outra, as instalacións de electricidade e os sistemas domóticos», según explican desde el consistorio.

De ser aprobado el proyecto, los dos módulos se impartirán durante un período de nueve meses de formación teórica y práctica. Durante todo ese tiempo, «os alumnos e alumnas recibirán o salario mínimo interprofesional». Una vez terminada la fase de instrucción, «todos serán asesorados e acompañados polo Concello na busca activa de emprego, ben por conta propia, ben por conta allea». Este es, al fin y al cabo, uno de los requisitos que más se valora en la convocatoria que cada año realiza la Xunta de Galicia. «O Concello, por iso, tamén dará incentivos ás empresas que tralo período de formación contraten aos alumnos do obradoiro de emprego ao menos durante tres meses e a xornada completa».

El primero de los módulos se dirige a personas que quieran especializarse en un sector tan en auge como la atención sociosanitaria y la ayuda a domicilio y la gestión de llamadas a la teleasistencia «ás persoas que normalmente se dirixen ao Concello a través das concellerías de Igualdade e de Seguridade Cidadá». El segundo módulo también tiene mucho que ver con los servicios que presta el Concello, «de xeito que se centrará nas instalación eléctricas subterráneas e aéreas e, igualmente, no desenvolvemento de sistemas domóticos e inmóticos en infraestruturas e rúas de titularidade municipal».

Las condiciones para participar en este obradoiro de emprego son tener más de 18 años, estar en situación de desempleo y contar con una serie de requisitos previos de formación «para poder optar á obtención do certificado de capacitación profesional». Los cursos deberían comenzar en agosto, «para o que previamente se fará unha selección do alumnado a través do Servizo Público de Emprego».