Luz para el Doctor Fleming

Rosa Estévez
r. estévez VILAGARCÍA / LA VOZ

VILAGARCÍA DE AROUSA

Martina Miser

Ravella pone en marcha un paquete de pequeñas obras para dotar de luminosidad el parque de Xoán Carlos I

22 ene 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

Los jardines del Doutor Fleming son uno de esos espacios verdes que pasan desapercibidos para la ciudadanía vilagarciana. Quizás para hacerlo más visible, este recinto será sometido de forma inmediata a un plan de pequeñas obras que servirán, según explica el Concello, para hacer ese espacio mucho más atractivo. «Os xardíns sufrirán un cambio de imaxe en cuestión de semanas mediante as actuacións que xa comezou a executar o persoal do servizo municipal de Parques e Xardíns. Tratase de traballos de pequeno calado, pero que terán certo impacto nesta céntrica zona verde», dicen desde Ravella. Las operacioneS, que ya han comenzado, «se centrarán en aportar luminosidade nas zonas máis sombrías e establecer unha solución de continuidade entre os parterres e as zonas de paseo».

Podando árboles y arbustos

Según explican desde el Concello de Vilagarcía, y como se puede comprobar sobre el terreno, los trabajos ya han comenzado esta misma semana «coa retirada dos bordos de ladrillo que delimitaban os parterres». De esta forma, explica Ravella, se pretende «unir as zonas de céspede coas de paseo para aportar sensación de amplitude». Para conseguir ese objetivo, «unha vez retirados todos os bordos realizaranse pequenos aportes de terra no perímetro dos parterres para facilitar a transición coas zonas de tránsito, que tamén se acondicionarán debidamente nivelando o terreo con xabre nos puntos nos que presenten fochas».

Aún se acometerá una segunda acción, que pretende aportar luminosidad a un parque umbrío en exceso. «Existen varias zonas moi sombrías nas que aflora a humidade», y para resolver ese problema, dice el Concello, se va a realizar un «refaldado da vexetación». Es decir: se poderán las zonas bajas de arbustos y árboles para «alixeirar o espazo e aportar luminosidade» al parque.

El plan previsto por el Concello de Vilagarcía incluye también «a limpeza dos bancos de pedra, con especial atención a aqueles por atoparse en zonas de sombra, están afectados polo verdín e as humidades».