Marea da Vila acusa a Ravella de dejar morir el Vaibike y de ser poco transparente en este asunto

«Un ano despois, parece que o prego avanza tan ben como o propio servizo», señala María de la O Fernández


vilagarcía / la voz

Pinchó el Vaibike en Vilagarcía prácticamente desde el inicio hasta acabar totalmente deshinchado. Marea da Vila salió ayer a la palestra para denunciar la situación y para tildar de «fracaso» el servicio «debido á deficiente xestión da empresa concesionaria e sen que o goberno local fixera nada por evitalo», apunta la formación morada.

María de la O Fernández, concejala de Marea da Vila, recuerda los problemas que el servicio deparó desde el primer momento, «pero o goberno local non fixo outra cousa que deixalo morrer». Asegura que las cifras que tienen apuntan a un servicio deficitario «e mesmo existen dous informes de intervención que denuncian o impago e incumprimento recorrente por parte da adxudicataria», dice. Recuerda Fernández que en el 2018 fue el gobierno local quien anunció que se iba a renunciar al contrato. «Dous anos despois, no mes do xuño rematou o contrato coa adxudicataria sen que saibamos canto tempo pasará ata que se volva a prestar o servizo», dice.

Marea da Vila habla de falta de transparencia en este asunto y de lentitud a la hora de resolver el entuerto. «En setembro de 2019 o goberno local declaraba que o novo prego estaba avanzado. Un ano despois, parece que o prego avanza tan ben como o propio servizo», señala María de la O. «A este paso teremos antes as ciclovías que un servizo de empréstito de bicicletas en condicións. Pero facer da bicicleta unha verdadeira alternativa de mobilidade, non depende só da creación de infraestruturas, senón de dotarse de ferramentas axeitadas para desenvolvelas», concluyen desde la formación morada.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Marea da Vila acusa a Ravella de dejar morir el Vaibike y de ser poco transparente en este asunto