Ravella demanda a la cuenta de Instagram «Vilagarciadearousa» por suplantación de identidad

La Voz VILAGARCÍA / LA VOZ

VILAGARCÍA DE AROUSA

PANTALLAZO

El Concello denuncia el uso del escudo y logotipo oficiales y el perjuicio que todo esto causa a los usuarios y a la institución

23 jul 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

El Concello de Vilagarcía va a presentar una denuncia por suplantación de identidad contra la cuenta de Instragram «vilagarciadearousa» porque en ella se están recogiendo informaciones publicadas por el Ayuntamiento en sus cuentas oficiales, «creando a confusión entre o público que pensa que os comentarios engadidos e as respostas que se dan son realmente realizados pola administración local», según explica el gobierno local.

La decisión de acudir a los tribunales se adopta después de la negativa del titular de la cuenta a atender la petición cursada desde Ravella para que modificase el nombre o para que le añadiese un apóstrofe, «para que non inducise a posible confusión», abundan desde el Concello.

«Ademais da propia denominación desa conta, outro dos aspectos que fai á xente pensar erroneamente que se trata dun medio oficial do Concello é o nome do usuario, que figura como ‘Vilagarcía de Arousa'». A mayores, se ha utilizado el logotipo oficial del Concello, el escudo oficial y, ahora, un logo de apariencia muy similar al de la campaña municipal «Son da Casa!», afirman desde el gobierno local.

«Todas estas coincidencias, xunto coa recollida de contidos das contas oficiais do Concello, fan crer a moitos seguidores desa conta que se trata dun medio oficial e que os comentarios que se realizan nel tamén o son, o que incide negativamente na imaxe da administración local en canto a posibles comentarios errados, sesgados ou que se fan nun ton que non se corresponde co dun organismo oficial».

«Ademais, moitos usuarios poden verse inducidos a trasladar preguntas, mandar fotos ou facer comentarios a esa conta pensando que chegan ao Concello, cando realmente non é así, crendo un grave prexuízo tanto para o Concello como para os usuarios», explican desde el gabinete de Alberto Varela.

A mayores de las acciones que se puedan realizar directamente con la plataforma Instagram, el gobierno local ya dio orden a los servicios jurídicos del Concello para redactar la demanda correspondiente.