Ravella asegura que el Vilablues seguirá en Vilagarcía

Antonio Garrido Viñas
Antonio Garrido VILAGARCÍA / LA VOZ

VILAGARCÍA DE AROUSA

MONICA IRAGO

El Concello afirma que «indepentemente de a quen se lle encargue organizar o evento» continuará siendo gratuito

31 ene 2020 . Actualizado a las 12:34 h.

Apenas unas horas ha tardado el Concello de Vilagarcía en responder a la organización del Vilablues, que ayer expresó a través de un comunicado en las redes socialessus dudas de que el festival tenga una edición en este 2020 en Vilagarcía. Y lo ha hecho de manera tajante. Por un lado, para asegurar que sí volverá a realizarse este año, y, por el otro, para afirmar que seguirá siendo gratuito, algo que «a ninguén lle pode coller de sorpresa» y que esa característica se mantendrá «independentemente de a quen se lle encargue organizar o evento». 

El Concello asegura que el gobierno local ha celebrado varios reuniones con el promotor de las últimas ediciones del evento, en la que este les mostró, según la versión de Ravella, su pretensión de redefinir el festival a conciertos de pago a celebrar en recintos cerrados «en clara diverxencia coa filosofía do Concello». En el último de esos encuentros, celebrado a finales del año pasado, el gobierno local dio al promotor un mes para que presentara un proyecto que permitiera acercar posturas «e a única resposta recibida foi o comunicado emitido onte a través das súas redes sociais».

«O goberno local entende que o promotor está no seu dereito de tomar a decisión que crea máis conveniente para o seu negocio e os seus intereses. Igualmente, o goberno local de Vilagarcía ten o pleno dereito de defender as súas políticas e máis aínda, o deber de respectar o compromiso adquirido con toda a cidadanía que as apoiou, neste caso concreto, a relativa á gratuidade dos eventos culturais promovidos polo Concello. Ademais a intención do Concello é a de descentralizar os eventos para que estes teñan diferentes escenarios e cheguen a máis zonas e públicos da cidade», concluye Ravella.