Ravella sigue con la batalla contra el chabolismo

La Voz VILAGARCÍA / LA VOZ

VILAGARCÍA DE AROUSA

MONICA IRAGO

El Concello ha contratado a una educadora social destinada en exclusiva a este problema

12 dic 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

El departamento de Servizos Sociais de Vilagarcía ha contratado a una educadora social «destinada en exclusiva ao programa de erradicación do chabolismo que se vén de poñer en marcha». Esta profesional trabajará con familias que viven en infraviviendas «co obxectivo de orientalos de cara a súa reintegración socio- laboral que lles facilite o acceso e permanencia nunha vivenda digna».

La contratación de esta nueva trabajadora se enmarca en el proyecto de erradicación del chabolismo diseñado por los servicios sociales y presentado a la Xunta de Galicia, que colabora en él. De hecho, el gabinete autonómico colabora en la financiación del contrato de la Educadora Social.

Incrementar plantilla

Con esta nueva contratación, el departamento de Servicios Sociais de Vilagarcía ve ampliado su plantel de forma considerable. En 2015 había únicamente un educador social, mientras que en la actualidad dispone ya de tres profesionales en ese ámbito. «De forma paralela, neste período tamén se reforzaron os medios humanos no apartado de traballadores sociais ?que pasaron de 5 a 7- e mesmo no de auxiliares administrativos de dous a tres», señalan desde el Concello.

Según indican desde Ravella, al comienzo del mandato «o reforzo realizouse exclusivamente con contratacións temporais que se cubrían mediante bolsas e subvencións de programas doutras administracións; sistema ao que se segue recorrendo». Pero a partir de ahí se quiso darle más continuidad a las mismas. «No primeiro orzamento elaborado polo actual goberno socialista, creouse unha praza máis de traballador social para Servizos Sociais, o que permitiu en outubro de 2016 crear e poñer en marcha a cuarta UTS e reorganizar o servizo, co obxectivo de optimizar os recursos e axilizar a atención aos usuarios». Ahora, en 2018 «entrou en funcionamento a segunda Unidade de Educación Familiar, coa contratación doutro educador social».

Ampliar la plantilla es una de las medidas maestras del proyecto de Tania García para el departamento de Servizos Sociais. Contar con más trabajadores resultaba crucial dado «o forte incremento de usuarios que rexistraron os Servizos Sociais nos últimos anos a raíz da crise económica». Contando con más plantilla, el Concello puede agilizar trámites para la prestación de servicios y ayudas a los usuarios, así como dar cobertura con la mayor celeridad posible a los casos de más urgencia.