Las ayudas a la contratación facilitan empleo a veinte vilagarcianos

La Voz VILAGARCÍA / LA VOZ

VILAGARCÍA DE AROUSA

MARTINA MISER

La línea de la subvención del Concello de Vilagarcía asciende a 50.000 euros

26 jul 2022 . Actualizado a las 21:20 h.

Una veintena de vecinos de Vilagarcía, cinco más que el año anterior, han accedido a lo largo del 2018 a un contrato laboral en empresas de la comarca de O Salnés y el Baixo Ulla, o bien consolidaron su puesto, gracias a las ayudas a la contratación concedidas por el Concello de Vilagarcía. A tal fin, Ravella ha concedido unas sumas que asciendan a 50.000 euros. «Esta liña de axudas é unha das accións postas en marcha polo executivo que preside Alberto Varela para tratar de promover a creación de emprego e reducir os índices de paro en Vilagarcía», explicaban ayer desde Ravella.

Las ayudas a la contratación están teniendo una «excelente acollida por parte das empresas de Vilagarcía e a súa contorna», sostiene el gobierno local. Esa afirmación quedaría demostrada, dicen, «coa evolución das mesmas nos tres anos que levan en marcha». Así, si en 2016 fueron once los contratos subvencionados, pasaron a ser quince el año pasado, y veinte en este. «Isto foi posible grazas ao progresivo incremento dos recursos destinados pola concellería que dirixe Juan Antonio Pérez Callón: dos 26.000 euros repartidos en axudas desta liña en 2016, pasouse aos 50.000 do ano en curso».

Esa evolución, sentencia Ravella, «avala o resultado positivo da medida posta en marcha polo goberno socialista co obxecto de favorecer a creación de novos empregos e a acabar coa eventualidade dos existentes a través de incentivos económicos á iniciativa privada». Nueve de los veinte contratos firmados consiguieron la ayuda máxima prevista en las bases, y establecida en 3.000 euros.