Ravella encarga a una consultora una radiografía de la realidad económica de Vilagarcía

r.e. VILAGARCÍA / LA VOZ

VILAGARCÍA DE AROUSA

MARTINA MISER

El informe permitirá planificar los programas de dinamización

04 oct 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

Conocer la realidad para poder mejorarla. Ese es el punto de partida del Concello de Vilagarcía, que ha encargado un estudio de la actividad económica que se desarrolla en esta localidad. A la realización de ese trabajo de investigación se destinará una partida de 10.500 euros. Una cantidad que deberá volver a Ravella en forma de un informe que permita «optimizar ao máximo todas as accións e programas municipais destinados a potenciar e dinamizar a economía local». Para poder hacerlo, dicen, «resulta imprescindible ter un coñecemento pormenorizado e totalmente actualizado da situación, co obxecto de que estas accións incidan no punto exacto para sacar o maior rendemento posible».

Dimensionar

Será la consultora local Craftium Consultores S. L. quien se encargue de realizar ese análisis de los datos estadísticos y efectuar un trabajo de campo que «permita dimensionar a actividade económica en xeral e por sectores, así como coñecer a evolución dos mesmos durante os últimos anos, especialmente tras o impacto da crise económica en 2008».

Según señala el Concello, el informe deberá hacer una radiografía de la estructura empresarial del municipio, identificando a aquellos sectores con mayor peso productivo, y a aquellos otros que están experimentando los mayores crecimientos. A partir de ahí, el documento deberá dibujar un mapa de los «factores de competitividade sobre os que apuntalar unha estratexia de crecemento económico e mellora da competitividade local». En ese sentido, se identificarán a las empresas tractoras de Vilagarcía, «determinando as súas necesidades e demandas», explica Ravella vía comunicado de prensa.

Ese estudio que se va a elaborar deberá, además, permitir establecer «un diálogo máis fluído e construtivo entre a administración local e os distintos sectores económicos». Un diálogo del que deberá salir «unha folla de ruta consensuada e baseada en datos reais, na que os axentes acheguen a súa experiencia e o seu coñecemento».

Reparto de fondos

La realización de ese trabajo, explican desde el consistorio vilagarciano, supondrá aún una segunda ventaja para esta administración. Y es que disponer de esa panorámica de la realidad económica facilitará a Ravella «a realización de propostas a financiar a través dos fondos europeos da EDUSI dentro da área de Promoción Económica», unos proyectos que «deben argumentarse en base á identificación de fortalezas e debilidades do tecido produtivo, o diálogo cos axentes socioeconómicos e o estudo da evolución da poboación, a realidade do tecido empresarial e as tendencias do mercado laboral».