El BNG pide que el Puerto saque a concurso sus vacantes

La Voz VILAGARCÍA / LA VOZ

VILAGARCÍA DE AROUSA

MARTINA MISER

Sospecha que se está intentando crear una plaza a la medida del presidente del PP de Vilagarcía

23 ago 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

El BNG sigue teniendo dudas, muchas dudas, sobre «os criterios seguidos na convocatoria da praza de xefe comercial, á que opta o presidente do PP local» que ha realizado la Autoridade Portuaria de Vilagarcía. Las explicaciones dadas hasta ahora por la entidad no han arrojado ninguna luz, dice el concejal nacionalista, que sigue sin entender «as razóns para sacar esta praza solo a través de concurso de méritos e non de concurso-oposición como as demais, e tamén por que se limita ao porto de Vilagarcía de Arousa unicamente». «Non é de recibo que se fale de legalidade cando se parte dunha irregularidade», sentencian los nacionalistas, y es que esa plaza «se estivo ocupando de forma irregular por parte desta persoa candidata a mesma. Un feito, que ademais, leva a preguntarse se vai computárselle e puntuar a experiencia adquirida neste período de irregularidade ao candidato e presidente do PP de Vilagarcía».

Tras las primeras sospechas verbalizadas por el Bloque, la Autoridade Portuaria aseguró que el proceso cumple escrupulosamente la normativa. El BNG no lo tiene claro. «Ademáis da legalidade existe a ética». Y en ese sentido recalcan que «na convocatoria desta praza, a valoración por ter exercido estas funcións acadan o 65% do total da puntuación, si a isto lle sumamos a formación especifica, na que o porto ten investido unha cantidade importante no candidato, lévanos a pensar que se lle estivo preparando esta praza para o presidente do PP de Vilagarcía».

Rios lamenta que «dende o porto non se dea unha explicación a estes feitos, e que pola contra se intente atacar a quen as pide». Lamenta la deriva «oscurantista na que se esta instalar este organismo público».

Propuestas

Por todo ello, el Bloque pedirá explicaciones en el consejo portuario. Y trasladará a ese órgano directivo su planteamiento de que «as prazas se convoquen a través de concurso público, onde existan realmente igualdade de oportunidades, poida acceder quen cumpran cos requisitos e se poida escoller a persoa máis idónea».