Ravella afirma que la solicitud del H2O no es ni válida ni eficaz

Antonio Garrido Viñas
antonio garrido VILAGARCÍA / LA VOZ

VILAGARCÍA DE AROUSA

MARTINA MISER

El Concello de Vilagarcía asegura que ha intentado agilizar al máximo los trámites y niega que haya puesto trabas

05 ago 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

«A solicitude presentada o pasado 24 de xullo por Javier Acuña Coloret en nome e representación de H2O Festival para celebrar un festival de música na noite do 15 ao 16 de agosto non é valida nin eficaz aos efectos do cumprir co ditado pola Lei 9/2013, do Emprendemento e da Competividade Económica de Galicia, e pola Lei 10/2017, de Espectáculos Públicos e Actividades Recreativas de Galicia. Así se sinala la resolución da Alcaldía emitida á vista dos informes técnicos e xurídicos sobre a citada solicitude de H2O, que deberá ser subsanada se quere obter a preceptiva licenza de actividade». Así encabeza el Concello de Vilagarcía el comunicado de prensa que envió ayer a los medios sobre la polémica del festival.

En el texto, asegura que ha tratado de agilizar al máximo los trámites, pero recuerda que es el solicitante quien debe cumplir con las normas. Y recuerda también que, según consta en el registro de año pasado, el Festival presentó la solicitud para su celebración el 10 de agosto a las 13.17 y la contestación llegó el día 11 a las 13.36.

La severidad de la Ley

Ravella apunta a la nueva Lei de Espectáculos de Galicia que, explica, es más severa. Y advierte: «A día de hoxe H2O carece de licenza, polo que o que ocorra nese espazo da Autoridade Portuaria será responsabilidade única e exclusiva de quen a promova pese a non ter autorización. Ao respecto, hai que sinalar que na súa solicitude a empresa fala dun aforo máximo de 8.000 persoas, pero logo, publicamente, se pregunta que pasará «coas 10.000» que asistiron na última edición».

Por lo demás, y a juicio de los técnicos del Concello, la documentación que ha presentado hasta el momento el solicitante «nin é válida nin sequera eficaz para que se autorice o fin proposto. A empresa ten aínda 12 días para resolver esas deficiencias».