Catorce personas han pasado este año por el piso municipal para la acogida de refugiados

El piso está ocupado, «de aí que, polo momento, non se poida ofrecer aos migrantes do Aquarius»


vilagarcía / la voz

Hace un año comenzó a funcionar un piso municipal que el Concello de Vilagarcía destina a acoger a familias de refugiados. En estos doce meses, un total de catorce personas, la mitad de ellos menores, han pasado por esas instalaciones. Llegaban desde Siria y Georgia, y encontraron en Vilagarcía un hogar desde el que empezar a integrarse. El piso, explicaba ayer Ravella, está gestionado por Cruz Roja.

Según informan desde el Concello, «todos os refuxiados contaban con ordes de protección internacionais». Aquí ha encontrado apoyo y «acompañamento por parte de traballadores sociais e persoal especializado para que poidan realizar os trámites de regularización, obter a cartilla da seguridade social, escolarizar aos menores, buscar emprego e mesmo darlles clases de español», todo con el objetivo de que en seis meses «poidan comezar a valerse por si mesmos».

En este momento, el piso está ocupado, «de aí que, polo momento, non se poida ofrecer aos migrantes do Aquarius». «En caso de que a vivenda quedase baleira, de forma automática poríase en marcha o procedemento para volvela a poñer a disposición dos organismos oficiais».

En todo caso, el Concello recuerda que «os particulares que dispoñan de vivendas baleiras e estean dispostos a colaborar nesta situación de emerxencia humanitaria destinándoas puntual e temporalmente á acollida de refuxiados, poden dirixirse aos Servizos Sociais do Concello que se encargará de facer os trámites».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

Catorce personas han pasado este año por el piso municipal para la acogida de refugiados