Catorce personas han pasado este año por el piso municipal para la acogida de refugiados

La Voz VILAGARCÍA / LA VOZ

VILAGARCÍA DE AROUSA

Miguel Paquet

El piso está ocupado, «de aí que, polo momento, non se poida ofrecer aos migrantes do Aquarius»

22 jun 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

Hace un año comenzó a funcionar un piso municipal que el Concello de Vilagarcía destina a acoger a familias de refugiados. En estos doce meses, un total de catorce personas, la mitad de ellos menores, han pasado por esas instalaciones. Llegaban desde Siria y Georgia, y encontraron en Vilagarcía un hogar desde el que empezar a integrarse. El piso, explicaba ayer Ravella, está gestionado por Cruz Roja.

Según informan desde el Concello, «todos os refuxiados contaban con ordes de protección internacionais». Aquí ha encontrado apoyo y «acompañamento por parte de traballadores sociais e persoal especializado para que poidan realizar os trámites de regularización, obter a cartilla da seguridade social, escolarizar aos menores, buscar emprego e mesmo darlles clases de español», todo con el objetivo de que en seis meses «poidan comezar a valerse por si mesmos».

En este momento, el piso está ocupado, «de aí que, polo momento, non se poida ofrecer aos migrantes do Aquarius». «En caso de que a vivenda quedase baleira, de forma automática poríase en marcha o procedemento para volvela a poñer a disposición dos organismos oficiais».

En todo caso, el Concello recuerda que «os particulares que dispoñan de vivendas baleiras e estean dispostos a colaborar nesta situación de emerxencia humanitaria destinándoas puntual e temporalmente á acollida de refuxiados, poden dirixirse aos Servizos Sociais do Concello que se encargará de facer os trámites».