EU reivindica la eliminación de barreras en la calle Juan Carlos I

Ponen énfasis en el paso de peatones del cruce con Castor Sánchez

.

vilagarcía / la voz

No es la primera vez que el grupo municipal de Esquerda Unida en Vilagarcía llama la atención sobre las barreras arquitectónicas que siguen existiendo en la ciudad. En este caso, ponen el foco sobre el paso de peatones que atraviesa la venida Juan Carlos I, en su intersección con la calle Castor Sánchez. Ese punto, «polo que a diario transitan os usuarios da residencia de maiores Divina Pastora», no resulta completamente accesible debido, dicen, «ás características do firme, xa que as persoas con mobilidade reducida teñen serios problemas para cruzar con seguridade».

Según indica EU, «a pesar das promesas do goberno local en relación coa eliminación de obstáculos, en pleno centro pervive aínda un punto negro que está a provocar serios problemas». Ponen como ejemplo que «atravesar por el nunha cadeira de rodas implica un importante perigo». Y es que las ruedas de estos vehículos «quedan trabadas e teñen serias complicacións para pasar da calzada á zona de tránsito peonil, co consecuente perigo que isto supón, máis aínda nun vial que soporta unha importantísima densidade de tráfico», concluyen.

De esa circunstancia, dicen los esquerdistas, han advertido al Concello los vecinos en numerosas ocasiones. De momento, esas advertencias y quejas no han servido para nada. Ahora, Esquerda Unida se hace eco de esas reclamaciones y trasladó al gobierno local «o fondo malestar que a situación está a xerar entre a cidadanía». Desde la formación que encabeza Suso López, se «esixe que o Concello tome cartas no asunto para garantir a seguridade do conxunto dos vilagarciáns e vilagarciás e o seu dereito a transitar por un casco urbano cen por cen accesible e

libre de barreiras arquitectónicas». En ese sentido, desde EU advierten que la Lei de Accesibilidade de Galicia establecía «como data límite para a consecución dun casco urbano sen obstáculos para a mobilidade o remate

de 2017». Un plazo, indican, que el ejecutivo vilagarciano «ten obviado, a pesar do recordatorio que Esquerda Unida fixo en pleno hai xa seis meses a través da moción barreiras cero».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
3 votos
Comentarios

EU reivindica la eliminación de barreras en la calle Juan Carlos I