Ravella ampliará el servicio de Educación Familiar

La Voz VILAGARCÍA / LA VOZ

VILAGARCÍA DE AROUSA

Siguiendo la hoja de ruta trazada en los últimos años, la concejalía de Benestar prevé contratar un educador social más

09 feb 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

El Concello de Vilagarcía pondrá en marcha en el transcurso de este año la segunda unidad de Educación Familiar, según informó ayer el departamento que dirige Tania García. Siguiendo la hoja de ruta trazada en los últimos años, la concejalía de Benestar prevé contratar un educador social más «co obxectivo de continuar avanzando na ampliación de servizos así como na mellora e axilidade na atención aos usuarios». Dicho contrato se realizará a través de la bolsa que está siendo elaborada por Ravella, desde donde explicaron que «o salario do profesional financiarano a partes iguais o Concello e a Xunta de Galicia, que no último Plan Concertado aprobou a solicitude de subvención de Ravella para a creación desta segunda unidade». De esta forma, colige el gobierno local, la Xunta «recoñece a boa labor realizada e ás necesidades dos Servizos Sociais municipais».

Esta segunda unidad de Educación Familiar permitirá repartir la carga de trabajo del programa básico de apoyo familiar, que «integra o conxunto de proxectos e servizos de apoio educativo e psicosocial dirixidos ás familias, co obxectivo de detectar, previr e superar as situacións de dificultade, especialmente as eventuais situacións de maltrato infantil ou calquera outra desprotección».

La crisis hizo que el número de usuarios de este servicio se disparase. Por eso, «unha das primeiras tarefas que se marcou García Sanmartín ao facerse cargo da Área de Benestar foi reforzar a prantilla do departamento», a fin de reducir las esperas y mejorar la atención. El objetivo se ha cumplido y en estos momentos, dicen desde Ravella, no hay lista de espera.