Ravella volverá a pedir a la Xunta que adelante la contratación de auxiliares de policía

Rosa Estévez
rosa estévez VILAGARCÍA / LA VOZ

VILAGARCÍA DE AROUSA

MONICA IRAGO

El Concello pretende, con esa medida, reforzar una plantilla que «é insuficiente para atender as necesidades»

07 dic 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

El Concello de Vilagarcía va a solicitar a la Xunta de Galicia que, igual que hizo el año pasado, permita «adiantar as contratacións dos auxiliares de policía que cada ano reforzan os planteis dos concellos turísticos durante a temporada de verán». La intención del gobierno local es disponer de ese personal de apoyo ya desde abril, dos meses antes de la fecha habitual, a fin de «ir cubrindo as necesidades da garda municipal mermada por xubilacións, prazas vacantes e baixas».

Y es que el Concello vive una «situación excepcional» en lo que al cuadro de personal de la policía se refiere. Reconoce Ravella que «na actualidade, o número de efectivos na Policía Local é insuficiente para atender as necesidades dun municipio como Vilagarcía, que medrou moito nas últimas décadas. O aumento de poboación e de tráfico non se acompañou dunha evolución similar de efectivos na garda local». Todo lo contrario, «a plantilla veuse reducida neses anos debido ás sucesivas xubilacións dos axentes de máis idade sen que as prazas se cubriran». Ravella está buscando una solución definitiva a este problema: el año pasado se convocaron tres plazas y en los presupuestos del año que viene se incluirá la creación de otras tantas.

Mientras tanto, hay que buscar soluciones temporales. Si la Xunta accede a su petición, el Concello podrá contar con cinco auxiliares desde el mes de abril, y con otros cinco desde mayo. En ambos casos, sus contratos serán por cuatro meses. Adelantar su incorporación a la plantilla habitual, explica Ravella, «faise preciso para cubrir as necesidades que se xeran en Vilagarcía durante a época de Semana Santa e as festas de Santa Rita, temporadas onde se incrementa tanto os desprazamentos por estrada como o volume de visitantes no municipio».