El PP reitera que la reforma de la Lei de Saúde blinda la existencia del Hospital do Salnés


vilagarcía / la voz

Aurelio Núñez, portavoz de Sanidad del PP en el Parlamento de Galicia, se reunió ayer en Vilagarcía con la diputada autonómica Marta Rodríguez Arias y con alcaldes y representantes del partido en la comarca de O Salnés. Tras la cita, los populares insistieron en que la reforma de la Lei de Saúde blinda la existencia del Hospital do Salnés.

«Con esta reforma da lei o único que se vai garantir é que o Hospital do Salnés teña entidade propia, que ao hospital poidan vir os mellores profesionais e que os profesionais deste hospital tamén poidan traballar cos mellores especialistas sanitarios para atender mellor aos cidadáns desta comarca», afirmó Rodríguez Arias.

Los populares acusaron de mentir a quienes afirman que los pacientes del Hospital do Salnés tendrán que trasladarse a Pontevedra. «Ao contrario, o que a lei pretende conseguir, sinalaron, é que o paciente sexa o centro do sistema. O feito de pertencer á mesma área vai facilitar o incremento dos recursos asistenciais e o desprazamento de especialistas nos dous sentidos e dentro da mesma área», afirman desde el PP. «A área de Pontevedra terá o distrito de Pontevedra e o distrito do Salnés, polo que se van a igualar as condicións e as referencias que teñen cada un dos dous hospitais», destacó Núñez.

Gonzalo Durán, por su parte, acusó a José Blanco de intentar que en Europa «nos retiren a subvención que recibimos para ampliar o Hospital» y a las fuerzas de izquierda de falta de interés por los pacientes.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El PP reitera que la reforma de la Lei de Saúde blinda la existencia del Hospital do Salnés