El PP reitera que la reforma de la Lei de Saúde blinda la existencia del Hospital do Salnés

La Voz VILAGARCÍA / LA VOZ

VILAGARCÍA DE AROUSA

Cedida

12 sep 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

Aurelio Núñez, portavoz de Sanidad del PP en el Parlamento de Galicia, se reunió ayer en Vilagarcía con la diputada autonómica Marta Rodríguez Arias y con alcaldes y representantes del partido en la comarca de O Salnés. Tras la cita, los populares insistieron en que la reforma de la Lei de Saúde blinda la existencia del Hospital do Salnés.

«Con esta reforma da lei o único que se vai garantir é que o Hospital do Salnés teña entidade propia, que ao hospital poidan vir os mellores profesionais e que os profesionais deste hospital tamén poidan traballar cos mellores especialistas sanitarios para atender mellor aos cidadáns desta comarca», afirmó Rodríguez Arias.

Los populares acusaron de mentir a quienes afirman que los pacientes del Hospital do Salnés tendrán que trasladarse a Pontevedra. «Ao contrario, o que a lei pretende conseguir, sinalaron, é que o paciente sexa o centro do sistema. O feito de pertencer á mesma área vai facilitar o incremento dos recursos asistenciais e o desprazamento de especialistas nos dous sentidos e dentro da mesma área», afirman desde el PP. «A área de Pontevedra terá o distrito de Pontevedra e o distrito do Salnés, polo que se van a igualar as condicións e as referencias que teñen cada un dos dous hospitais», destacó Núñez.

Gonzalo Durán, por su parte, acusó a José Blanco de intentar que en Europa «nos retiren a subvención que recibimos para ampliar o Hospital» y a las fuerzas de izquierda de falta de interés por los pacientes.