Encarna Rivas recuerda que el modelo de ciudad es competencia municipal

La Voz

VILAGARCÍA DE AROUSA

09 ene 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

Por parte de la Xunta, la Secretaría Xeral de Ordenación do Territorio e Urbanismo reiteró que en la reunión se le recordó a los representantes del Concello de Vilagarcía lo que ya se les había dicho en otros encuentros, que «a defensa do modelo de cidade é unha competencia exclusivamente municipal». Además, la secretaria xeral de Urbanismo insistió en que el «instrumento axeitado para definir e concretar o modelo de cidade que de resposta ás demandas xerais do municipio é a aprobación dun novo Plan Xeral de Ordenación Municipal», una afirmación que, en principio, no deja muchas puertas abiertas a la modificación puntual que busca Ravella.

Polígono de O Pousadoiro

El comunicado de la administración autonómica hace referencia también al polígono de O Pousadoiro y a la necesidad de dividir las parcelas para aumentar los usos dotacionales mediante una modificación puntual del Proxecto Sectorial do Pousadoiro, que data de julio del 2004.

De forma similar a lo que la Xunta adujo respecto a Megasa, también en este caso la secretaria xeral de Urbanismo cree que no es necesario promover un nuevo expediente, «tendo en conta que o Concello xa iniciara unha modificación puntual do PXOM que incluía parte dos mesmos fins e que está pendente da subsanación por parte da administración municipal dende febreiro do 2013, á espera de ser remitido á Xunta para a súa aprobación definitiva e posterior entrada en vigor». La Xunta dice que es el Concello el que debe valorar toda la tramitación para agilizar la pretendida propuesta.