Evalúan dos zonas de Valga para ubicar un polígono agroforestal para viñedo

La Voz VALGA / LA VOZ

VALGA

Concello de Valga

Técnicos de la Xunta mantuvieron este lunes una reunión de trabajo con el alcalde y los vecinos

29 nov 2022 . Actualizado a las 10:13 h.

Técnicos de la Consellería de Medio Rural de la Xunta de Galicia visitaron este lunes el Concello de Valga para analizar la propuesta de «crear un polígono agroforestal dedicado ao viñedo na zona de reestruturación parcelaria de San Miguel, proxecto que no mes de outubro foi declarado de utilidade pública pola Xunta de Galicia e que afecta aos lugares de Martores, Vilares, Laceiras e Raxoi».

Los técnicos de la Administración autonómica abordaron el proyecto con el alcalde, José María Bello Maneiro (PP) y con un grupo de propietarios de los terrenos en los que se prevé instalar el polígono, «co obxectivo de realizar un estudo preliminar sobre as zonas con mellores características». En estos momentos hay dos alternativas sobre la mesa, una en Laceiras y otra en Vilares, con unas superficies que oscilarían entre las diez hectáreas y las treinta.

El alcalde de Valga quiso destacar, al final del encuentro, «a total disposición dos veciños ante a demanda recurrente de terreos nos que ampliar as plantacións de viñedo xa existentes. Agora é tempo de que traballen os técnicos e que elaboren este estudo canto antes para que a consellería continúe coa tramitación deste proxecto e poida facerse realidade canto antes», argumenta el regidor.

Este tipo de polígonos agroforestales son una herramienta desarrollada por la Xunta para intentar poner en valor terrenos que ahora están vacíos e improductivos. En el caso de Valga, «o polígono dedicaríase á plantación de albariño e outras variedades de uva», dando salida a la demanda de la IXP de O Barbanza e Iria.