El PSOE acusa al gobierno de Valga de perder una subvención de un millón de euros

La Voz VALGA / LA VOZ

VALGA

MONICA IRAGO

Eran fondos destinados a mejorar las redes de distribución eléctrica en las zonas industriales del municipio

04 jun 2021 . Actualizado a las 17:56 h.

Esta semana, a través de un decreto de la alcaldía, el alcalde de Valga ordenaba devolución de un anticipo de una subvención por importe de 254.701 euros y sus intereses de demora. Se trata, según el PSOE de Valga, del dinero percibido con anterioridad con cargo a una subvención de un millón de euros. La Xunta de Galicia le había concedido al Concello una subvención para «levar a cabo unhas obras por valor de 1.252.229 euros, co fin de reforzar e estender as redes de distribución eléctrica das zonas industriais de Valga, unha reiterada demanda do sector industrial». Pero por alguna razón, esa ayuda se ha perdido y el Concello está procediendo a devolver los ingresos que ya habían sido realizados por la Administración autonómica.

La subvención fue concedida el pasado mes de octubre, y de ella se percibió un adelanto de 254.701 euros. «Durante a anualidade 2021 a Xunta facía outro ingreso ao Concello de 240.000 euros», afirma el PSOE. Pero «unha das condicións estipulada nas bases reguladoras destas subvencións, era ter rematadas as tarefas preparatorias do convenio e contratación o 15 de xaneiro de 2021, algo que o Concello de Valga non cumpriu». De ahí que, para empezar, se tenga que devolver el adelanto.

La socialista María Ferreirós considera que «a concelleira de Industria e o alcalde teñen que saír con urxencia a explicar por que se perde unha subvención dun millón de euros destinada a favorecer e modernizar o sector empresarial de Valga. Non é cuestión menor que Valga perda a maior subvención destes últimos anos, inversións vitais e demandadas dende fai anos polo sector industrial».