La Xunta destina 147.000 euros a mejorar la red de suministro de agua a varios lugares de Valga

La Administración autonómica financia la intervención en un 70 %


valga / la voz

El Consello de la Xunta ha autorizado la firma de un convenio de colaboración con el Concello de Valga en virtud del cual se va a «reforzar a rede de abastecemento de auga potable en varios núcleos do municipio, cun investimento de máis de 183.000 euros», según informa el Gobierno gallego. A través de Augas de Galicia, la Consellería de Infraestruturas «cofinanciará a actuación nun 80 % coa achega de case 147.000 euros. O Concello de Valga contribuirá ao financiamento do 20 % restante, co investimento de preto de 37.000 euros», sigue el comunicado oficial.

Las actuaciones, que tienen un plazo de ejecución de dos meses, serán financiadas con fondos Feder. Una vez autorizado este acuerdo, Augas de Galicia procederá «á licitación destas intervencións», que se llevarán a cabo en las parroquias de Valga, Campaña e Cordeiro. Más en concreto, «os traballos consistirán na ampliación da rede de abastecemento para o núcleo de Raxoi ou na execución do encontro de trazados da rede de San Miguel». El proyecto también prevé la sustitución de la red de abastecimiento en los núcleos de A Torre-Coto, Castiñeiras, A Devesa, Vilarello y A Torre-Mina Mercedes.

Todo este paquete de actuaciones se enmarca en la línea de trabajo que la Xunta implementó hace años «poñer en funcionamento o sistema de abastecemento de Valga, que supoñen un investimento global de 8,6 millóns de euros», según San Caetano. «Neste sentido, as intervencións do citado acordo danlle continuidade ás ultimas obras acometidas por Augas de Galicia entre 20216 e 2017, que consistiron na execución das conducións, estruturas e instalacións necesarias para dotar de subministración a varios lugares, o reforzo do abastecemento en outras zonas; a ampliación da ETAP de Valga; e a mellora da captación do río Valga».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

La Xunta destina 147.000 euros a mejorar la red de suministro de agua a varios lugares de Valga