El Bergantiños llega con la plantilla al completo


carballo / la voz

El Bergantiños no descansa ni un minuto. Al duelo de envergadura y con final feliz del pasado miércoles contra el Ribadumia, correspondiente a la final de la fase autonómica de la Copa Federación Española, se le suma hoy otro que está casi a la misma altura. el técnico bergantiñán, Miguel Figueira, le restó importancia al hecho de mantenerse en lo más alto de la tabla de marcas: «O liderato nestes momentos é un pouco anecdótico; o importante é facer o máximo número de puntos posibles. Creo que o Arousa é un moi bo equipo, cun adestrador que vén de estar nas últimas tempadas en Segunda B. É un campo complicado no que vamos intentar estar firmes e sacar os tres puntos».

Respecto a si le sorprende lo fuerte que se está mostrando el conjunto pontevedrés, comentó: «O Arousa sempre é un candidato a estar arriba, e este ano fixeron moi boas incorporacións como é a de Manu Rodríguez no medio do campo, Cristóbal en defensa e Luís García en ataque. E, despois, teñen a xogadores que xa estaban no equipo como o centrocampista Julio Rey e o dianteiro Sylla, que son dos máis importantes da categoría».

En la pasada liga, los dos encuentros contra el Arousa acabaron en empate a uno; una posibilidad que el entrenador rojillo no descartó: «Somos dous equipos completamente diferentes ós da tempada pasada, aínda que a igualdade entre ambos segue estando. Polo tanto, son resultados que se poden dar porque somos dous equipos competitivos, que estamos preparados para estes partidos».

Sobre las características más destacadas del rival de hoy resaltó la tecnificación del equipo, la aportación de Manu Rodríguez en el medio del campo y, sobre todo, la velocidad del delantero Sylla; «Isto último é o máis importante. Tanto se xoga en banda ou en punta, é a principal virtude do Arousa».

El Bergantiños acudirá al encuentro con toda la plantilla, a excepción de Pablo Agulló, que se recupera de la rotura de ligamentos en la rodilla sufrida el pasado mes de septiembre. Figueira también comentó el importante triunfo ante el Ribadumia: «Foi un partido no que fomos de menos a máis. A única mágoa, ter que chegar á prórroga porque provoca máis cansazo nos xogadores», a lo que añadió: «Nun partido tan importante como é unha final, tiveron minutos os menos habituais, e iso sirve para coller experiencia mais dá unha visión de cómo están».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El Bergantiños llega con la plantilla al completo