La iciaitiva la ha puesto en marcha el SPAD de Vilagarcía
05 abr 2022 . Actualizado a las 11:28 h.
El SPAD de Vilagarcía está realizando una nueva edición de los talleres de intervención socioeducativa sobre la prevención del uso (y abuso) del alcohol. Una actividad que está dirigida a alumnos de quinto de Primaria a través del programa TBO e non che creo, que propone como herramienta de reflexión el cómic, con los alumnos plasmando lo aprendido en las sesiones informativas en viñetas gráficas que ellos argumentan y dibuja.
«O departamento de prevención de condutas aditivas do SPAD está a impartir os obradoiros nos centros educativos dos concellos de Vilagarcía de Arousa, Ribadumia, Meis e Cambados. O obxectivo deste programa é traballar cos nenos e nenas nas idades previas ás que se produce o inicio do consumo de alcol, co obxectivo de modificar a percepción de normalidade do consumo, incrementar a percepción de risco, modificar a percepción normativa do grupo e eliminar as crenzas erróneas ou mitos en relación ao uso do alcol», explica Ravella.
Las actividades comenzaron en marzo y se prolongarán hasta mayo con la intención de que los chavales obtengan actitudes favorecedoras para su salud.