El Sergas sostiene que la atención primaria ha mejorado en Meis

La Voz MEIS / LA VOZ

MEIS

MARTINA MISER

La EOXI señala que de los dos consultorios titularidad del Concello, el de Paradela cerró por el covid-19 y no ha vuelto a reabrir

07 oct 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

La campaña desplegada en varios frentes por la ciudadanía y el gobierno de Meis, a fin de reclamar una mejor atención sanitaria en el municipio, parece haber levantado ampollas en algunas de las dependencias en las que se trazan las políticas en esa materia. Desde el Área Sanitaria de Pontevedra e O Salnés, por ejemplo, se ha salido a la palestra para renovar su compromiso de «mellorar a atención primaria, mantendo a súa disposición a que esta localidade conte cun novo centro de saúde dotado cunha maior carteira de servizos sanitarios públicos, premisa coa que coincide co consistorio».

Recuerdan desde la EOXI que la atención médica se prestaba en este municipio a través de tres consultorios: San Martiño, Paradela y el centro médico de Mosteiro. De los dos primeros, titularidad del Concello, solo funciona el de San Martiño; el de Paradela se cerró por el covid y no volvió a reabrir. Con la pandemia, explica el Sergas, hubo que hacer muchos cambios en la forma de trabajar y «o consultorio de Paradela tivo que ser desactivado ao non poder cumprir as medidas de protección ante o risco de contaxios covid, así coma por unha cuestión de saúde laboral dun profesional». El médico estuvo emplazado inicialmente en Cambados, pero «dita organización non resultou efectiva para os profesionais nin para os pacientes do concello de Meis polo que, a partir do mes de outubro de 2020 e tras facer o Sergas unha nova avaliación da situación e persistindo a necesidade de adaptar o posto de traballo do facultativo, o médico do consultorio de Paradela pasou a emprazarse no centro de saúde de Mosteiro, que conta con sala de extraccións, unha sala de illamento e persoal de servizos xerais. Todo isto contribúe a unha mellor xestión asistencial aos pacientes». Por lo demás, desde la dirección del área sanitaria recuerdan que hay «unha situación de déficit de persoal substituto, polo que a medida de reagrupar os equipos médicos nun único centro está a resultar moi efectiva; de feito os últimos datos revelan que durante os meses de xaneiro a agosto do 2021 incrementáronse o número de consultas de atención primaria nun 25% respecto a ese mesmo período no ano 2020», sostiene la Xunta.