El Sergas niega al alcalde de Meaño que se vaya a amortizar la plaza del pediatra

La Voz MEAÑO / LA VOZ

MEAÑO

Martina Miser

Sanidade le asegura al regidor que la atención en Baltar es una medida provisional

26 ene 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

El alcalde de Meaño ha mantenido una reunión con el gerente del área sanitaria de Pontevedra y O Salnés en la que José Ramón Gómez «confirmou que a praza de pediatría que o noso municipio comparte con Meis non se amortizará». Es decir, «a atención pediátrica en Baltar é algo provisional e non aceptamos que sexa doutro xeito», según recalcó Carlos Viéitez al término de un encuentro en el que emplazó al gerente del área a «retomar a mellora da atención primaria en todo o municipio unha vez que se supere a crise derivada da terceira ola da covid-19, xa que ademais da praza de pediatría, Meaño reclama a substitución do médico de familia no centro de saúde de Meaño».

El gobierno de esta localidad del corazón de O Salnés recalca que mantener la atención pediátrica es «unha cuestión fundamental». Así se lo trasladó, también, a los responsables sanitarios en noviembre y así se lo volvió a decir el alcalde ayer al gerente, en el transcurso de una reunión telemática. Tras la misma, Viéitez lamentó que «neste pobo hai partidos aos que calquera cousa lles vai ben para mentir e desprestixiar, cando o que Meaño necesita é que todos traballemos na mesma dirección».

Según informa el gobierno local, «seguimos sen pediatra, cunha praza pendente de cubrir. E a Consellería sabe que non imos renunciar a ese dereito dos nosos rapaces e rapazas». Pero, reconoce que «é prioritario que á consellería lle quede claro que a veciñanza non está disposta a renunciar ao que lle corresponde. Confío en que tanto a oposición como os diferentes colectivos entendan que isto so o imos conseguir traballando xuntos».